Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare dele denne med noen:

 

Gun Master på Scrapmetal. Starter som en 2v2, blir etterhvert 4v4. Jeg og en på det andre laget stikker raskt i fra. Når vi kommer til haglene stikker jeg fra han igjen. Jeg kommer meg etterhvert opp til LVGen, men bruker mye lenger tid på den enn på de foregående våpnene, som vel de fleste. Får til slutt det befriende andre frag'et med LVG, kniven ut. Stormer inn i trappeseksjonen ved det som er A-flagg i Conquest Dom, løper ned i trappeoppgangen der alle kommer opp fra US spawn til vanlig. Kommer bak en fyr som står og skyter oppover.

 

Så det siste han ser den runden, er øynene mine mens tag'ene hans dingler fra kniven min. Dæven så deilig å vinne Gun Master på knife takedown.

 

Edit: For å blande meg i konsoll vs PC-diskusjonen: Jeg har Xbox360 med BF3 og 50" og surroundsystem og hele pakka. Kjøpte meg gamingrigg i sommer, kjører BF3 på alt maksa på 24", dropper aldri under 60 fps, og dæven, jeg går hvertfall ikke tilbake.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man får komponenter som er testet lenge og de mest stabile valgt ut , på toppen av dette får ikke alle 14åringer programere til OSet så da sitter man igjen med stabil hardware og noe uttestet software som da krasjer mindre.

 

I pcverden kan man kjøpe billige ustabile ting og man kan kjøre software som er hjemmelaget og da kan noe bli ustabilt, men på den andre siden kan man velge gode komponenter og software i pcverden også, men vi har altså muligheten til å tråkke i salaten noe applegjengen betaler 10K for å ikke ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...