Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh, så koselig å bli instant headshotta rundt hvert eneste hjørne av de på det andre laget som har typisk sett 60-3. Ekstra koselig når jeg eksperimenter med å ligge rolig på et sted(campe) flere ganger bare for å bli headshottet instant til tross for at jeg sikter i deres retning. Merkelig også hvordan man i det siste kun(!) blir drept av M16, M416, M870 og også en og annen M5K. Kan kanskje ha noe med at jeg har drittbørsa LSAT, men M16 er en klassiker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahhh, så koselig å bli instant headshotta rundt hvert eneste hjørne av de på det andre laget som har typisk sett 60-3. Ekstra koselig når jeg eksperimenter med å ligge rolig på et sted(campe) flere ganger bare for å bli headshottet instant til tross for at jeg sikter i deres retning. Merkelig også hvordan man i det siste kun(!) blir drept av M16, M416, M870 og også en og annen M5K. Kan kanskje ha noe med at jeg har drittbørsa LSAT, men M16 er en klassiker.

Husk at hvis du 'proner' så er det mye lettere å få headshot på deg. Var en glitch tidligere (vet ikke om den er fikset) hvor den som prøver å prone, men blir skutt på samtidig - blir headshota. Derfor du aldri ser proffe 5v5 spillere gå ned i prone om de blir skutt på.
Lenke til kommentar

Ja teoretisk stemmer jo dette, men det som er veldig rart er at jeg mange ganger (hvertfall tidligere da jeg spilte på litt mer åpne kart) så fikk jeg hit-indicator på snipere som lå prone. Det eneste som syntes på dem var jo hodet, men fikk likevel ikke headshot. Man skal vel være sinnsykt langt unna med assault rifler for at et par headshot ikke skal drepe? (Ellers pronet jeg kun for å være mindre synlig, jeg rakk uansett ikke å løsne noen skudd i det hele tatt før jeg ble drept).

Lenke til kommentar

Hele "sol i kikkert-opplegget" er latterlig.

Om ikke annet kunne det skjedd om man lå mot sola.

Nå er det jo som en lommeykt og man kan kaste ett blikk på en skog og plukke ut alle 5 snipere.

 

Har hatt mer hell med å bruke jenrsikte og lyddemper om jeg finner en god plass jeg ikke vil røpe.

Lenke til kommentar

Hele "sol i kikkert-opplegget" er latterlig.

Om ikke annet kunne det skjedd om man lå mot sola.

Nå er det jo som en lommeykt og man kan kaste ett blikk på en skog og plukke ut alle 5 snipere.

 

Har hatt mer hell med å bruke jenrsikte og lyddemper om jeg finner en god plass jeg ikke vil røpe.

 

Enig delevis, men jeg ser det er en nødvendig funksjon i spillet. Eventuelt kunne det jo vært noe at andre snipere ikke så lyset men normale spillere gjorde det.

Lenke til kommentar

Men det bugger og man ser alle fi-snipere med en gang, før de har tatt ett skudd.

 

 

Hva skjer når man ser en sniper i virkeligheten, man tar dekning og prøver å finne ut hvor det er.

Så må sniperen tenke på sola, linser, lyddempere, krutt, røyk, munningsflamme osv.

 

News flash, this is a game! :-D

Lenke til kommentar

Hva skjer når man ser en sniper i virkeligheten, man tar dekning og prøver å finne ut hvor det er.

Så må sniperen tenke på sola, linser, lyddempere, krutt, røyk, munningsflamme osv.

 

Jeg tror ikke at man ser snipere i virkeligheten. Man kjenner bare en .50 dunke gjennom kroppen sekundet før man dør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...