Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker G3A3 til store maps. Ganske deilig våpen, på lang distanse. Hvis du havner i klammeri med en som har AEK/M16 på korte avstander har jeg som regel ikke en sjanse.

 

AEK er greit balansert pga reload tiden i mine øyne.

Derfor man lærer seg å reloade før magasinet er tomt. + de har buffa våpenet før.

 

Kjøre ammo perk + lære seg å telle skudd.

 

Jeg kan ikke bruke AUG, L85 eller M416 lengre, jeg vil at de skal holde seg på 1337 kills :(

 

Disse våpnene er helt klart mine favoritter.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jepp :) noen som har erfaring med LSAT etter patchen?

 

AG3 (G3A3) har jeg veldig lyst å teste, men var vel å måtte spille CO-OP for å få det... USJ!

Hater CO-OP.

 

Hater du CO-OP så kan du vell kjøpe sånn shortcut for 200 MS points ellerns. Men tar ikke så lang tid med en venn. Er relativt enkle oppdrag CO-OP.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Jepp :) noen som har erfaring med LSAT etter patchen?

 

 

 

Hater du CO-OP så kan du vell kjøpe sånn shortcut for 200 MS points ellerns. Men tar ikke så lang tid med en venn. Er relativt enkle oppdrag CO-OP.

MS points? Snakker vi om Xbox 360 da eller?

 

CO-OP er ganske greit hvis man har noen som du spiller bra med.

Hehe, ja det var det da... jeg vet i hvert fall hvem jeg IKKE spiller bra med. :p Nei jeg syntes det ble raskt kjedelig, og må si jeg ikke har gjort stort mer på singelplayer campaign heller. Synes alt av spenning forsvant når du dreper bølge etter bølge av folk som ikke bryr seg om de dør eller ei.

Og så var det det å starte på nytt når du og kompisen din dør, så ender det opp med å spille samme brett gang på gang. :(

Lenke til kommentar

.........Og så var det det å starte på nytt når du og kompisen din dør, så ender det opp med å spille samme brett gang på gang. :(

 

Men så får du våpnet over alle våpen i gave til slutt da :) Det er gøy når det fungerer og alt flyter når man gjør missions sammen, når man vet hva som skal gjøres og det times bra. Perfeksjonisme greie.....

 

Synes coop'en var ganske kul egentlig, den kunne godt vært med 4 player også - slik at 4 MÅ jobbe sammen for å klare det. Nesten litt synd at de ikke har laget mer coop :(

Foruten om coop har jeg ikke opplevd så mye teamplay, de fleste løper rundt som hodeløse høns og er mest opptatt av å komme høyest på listen over supermegasargentmajor killer.

 

Men i går fant jeg en Aftermath conquest HC uten kart og hud og fjas, der squads hadde forskjellige "ansvars" områder og bevegde seg med "ild og bevegelse", i samlet styrke og med designerte medics - support - sniper. Det var en fornøyelse å spille så den gikk inn på favorites med en gang.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

G3A3-fantastisk våpen! spilt 200 kills med den, slo egen strike to ganger+ spilte de to beste rundene jeg har :)

Bra våpen til store brett med langdistanse skyting, men brett som metro, bazaar, seine, teheran osv bør du holde deg unna det våpenet. M16A3 er rett og slett suveren. Kobra/Refleks - Foregrip - Heavy Barrel.

 

Og her er et triks: Når du skyter, beveg deg sakte til siden og litt bakover, så får du en mye bedre accuracy :) Står du helt stille er det faktisk vanskeligere å prikke inn skudd.

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

G3A3 er et våpen man må bruke litt for å bli vant med det, samme som AN-94. Begge to er forøvrig meget gode våpen.

 

Et annet våpen jeg ser få bruker, som jeg selv synes fungerer meget bra er FAMAS, utrolig effektiv på korte og lange avstander, men spesielt korte, selv om range på våpenet skal være long, Det store minuset er reload tiden.

 

Foregrip bruker jeg ikke med unntak av F2000.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

semi auto på g3a3..funkerer bra på nermere områder da :)

 

Du vil bli utkonkurrert av de fleste andre våpen på kort avstand. Hvis du spiller mot en som er på akkurat samme nivå som deg, hvor du bruker AG3 og han bruker M16/AEK osv osv (Dere spiller f.eks på metro). Du vil tape 10/10 dueller :-) Dette er rett og slett fakta, men jeg syns det er flott du har funnet et våpen som du selv liker. Derimot er jeg ganske sikker på at du får et større perspektiv på det om 1-2 uker, og at du da ikke vil bruke AG3 lengre.

 

Uansett flott å se at folk utforsker spillet :)

Lenke til kommentar

G3A3 er et våpen man må bruke litt for å bli vant med det, samme som AN-94. Begge to er forøvrig meget gode våpen.

 

Et annet våpen jeg ser få bruker, som jeg selv synes fungerer meget bra er FAMAS, utrolig effektiv på korte og lange avstander, men spesielt korte, selv om range på våpenet skal være long, Det store minuset er reload tiden.

 

Foregrip bruker jeg ikke med unntak av F2000.

Som medic hore, så bruker jeg bare AN-94. 2 skudd om gangen er perfekt.Synes dette våpenet er bra på alt så lenge man er kjapp til å trykke på museknappen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...