Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

hva skjer i bf for tiden, bare spillere med lav rank plutselig, og de er jævlig gode mange av dem. er det kommet en reset funksjon eller noe sånt?

 

Det er fullt mulig å resette stats så lenge man har premium, det er en egen knapp til det i battlelog. men sannsynligvis er disse "gode" spillerne hackere som har fått statsene sine slettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Triste greier med de bot'ene ja. Ble eid noe helt sinnsykt igår, som aldri før av noen spillere. Og ting blir jo heller ikke akkurat bedre av alle lamer-joinere heller. Hele tiden skiftet hele squader lag. Fanken meg nesten umulig å finne en squad å spille på for plutselig er resten av squaden på det andre laget... :(

Lenke til kommentar

Triste greier med de bot'ene ja. Ble eid noe helt sinnsykt igår, som aldri før av noen spillere. Og ting blir jo heller ikke akkurat bedre av alle lamer-joinere heller. Hele tiden skiftet hele squader lag. Fanken meg nesten umulig å finne en squad å spille på for plutselig er resten av squaden på det andre laget... :(

Evig klaging på deg i jula :p

God jul :)

Lenke til kommentar

Definitivt. Reset av stats er liksom ikke akkurat den helt store straffen.Det løser jo ingen problemer.

Ca 10 av de beste PS3-spillerne har blitt resetet pga. noobs reporter dem for å gå 200-1 osv. Du vet ikke hvem som er hackere og hvem som bare er veldig god. Problemet med gaming er at selv middelmådige spillere tror de er veldig gode, og derfor starter å gråte når de møter de beste. Har selv en kompis som har gått 200-0 og 250-0 på Metro (Selvsagt hatt litt teamstack da). Da blir det ofte bråk. Syns det er latterlige å resete eller banne spillere bare pga. en mengde folk har rapportert brukeren. Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

Ca 10 av de beste PS3-spillerne har blitt resetet pga. noobs reporter dem for å gå 200-1 osv. Du vet ikke hvem som er hackere og hvem som bare er veldig god. Problemet med gaming er at selv middelmådige spillere tror de er veldig gode, og derfor starter å gråte når de møter de beste. Har selv en kompis som har gått 200-0 og 250-0 på Metro (Selvsagt hatt litt teamstack da). Da blir det ofte bråk. Syns det er latterlige å resete eller banne spillere bare pga. en mengde folk har rapportert brukeren.

Hvis de kunne lagret omgangene i battlerecorder hadde det jo vært en lek å se hvem som jukset eller ikke. Da hadde det enkelt og greit bare vært å banne dem for godt. Men om de ikke gjør dette så tar de jo ikke juksing på alvor. Er det bare slik idag at dersom man blir rapportert noen ganger så får man resatt statsen sin?? Og dersom man så sier tilbake at "nei jeg jukser ikke" at man da får tilbake statsen sin?
Lenke til kommentar

Hvis de kunne lagret omgangene i battlerecorder hadde det jo vært en lek å se hvem som jukset eller ikke. Da hadde det enkelt og greit bare vært å banne dem for godt. Men om de ikke gjør dette så tar de jo ikke juksing på alvor. Er det bare slik idag at dersom man blir rapportert noen ganger så får man resatt statsen sin?? Og dersom man så sier tilbake at "nei jeg jukser ikke" at man da får tilbake statsen sin?

Tidligere klankameraten min ble resetta og fikk beskjed av EA at det var pga. 'for gode' stats og at en mengde brukere hadde rapportert brukeren hans.

 

Og nei, han fikk ikke tilbake statsa sine selv om han lastet opp et gameplay av en 200-0 kamp på Seine Crossing, og gav den til EA.

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

Til og med en gameplay video vil ikke bevise at man ikke jukser, eller jukser, egentlig. Artificial aming hacken er såpass god, om man kan bruke den, at man ser ut som en god spiller. Feks så vil en eneste spiller som er nogelunde middels god - og med cheat - kunne dominere en hel server og laget hans vil vinne gang på gang(eksempelvis en 16p close quarters). Auto spot, en indikator som viser hvor lenge du kan stå i sikte før fienden har deg på kornet, no recoil, uberdamage og en no spread. Det er utrolig mange variabler man kan stille på.

 

Poenget er at en medium spiller kan lett fake seg til å bli high uten at det synes. Nå som de fleste ikke engang spiller på norske servere, og community er helt splittet i Norge, så kan man heller ikke kjenne igjen de som har vært jevnt gode over flere år, og en ny cheat spiller som pluttselig dukker opp. Det blir veldig vanskelig å vurdere om det faktisk er en god spiller, eller om det bare er en bot. Det som er litt morsomt er spillere som nettopp har kjøpt den og ikke stilt den inn, de skyter i taket -wallhack aim- og ser helt robot ut.. men PB tar dem ikke. En hvilken som helst 64p Metro Tysk/Russisk vil antageligvis ha 3-4 slike spillere. I alle fall tok det ikke mer enn 30 min før jeg fant en sånn noob. Et annet poeng er at det kan jo ikke finnes så mange spillere i "verdens beste" sjangeren, at man møter på de minst 2-3 ganger i en 5-6 timers session. Feks så har jeg sett video av en som bruker cheaten og det ser ut som helt vanlig god aim spiller - helt til han fortalte meg at det faktisk var botten som siktet for han. Dessuten så vil ikke anticheat som Punk Buster ta artificial. Nå skal det vel sies at en artificial ikke alene kan være grunnen, det trengs jo litt ingame IQ, men det er jo et sinnsykt verktøy for de som kan bruke den.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Gameplay video er selvsagt ingen garanti, men grunnlaget for å ta folk er jo uendelig mye bedre enn bare rapporteringer som går på høye stats. Nå vet jeg ikke hvordan PB fungerer i disse dager, men det var rimelig dårlige greier under BF2 hvertfall: Jeg gjorde da litt enkel eksperimentering ved å modde filer og starte opp spillet og selv en slik simpel ting ble ikke detektert. Man kan jo da begynne å lure på hva som i det hele tatt ble detektert av PB når ikke slikt ble oppdaget.

Og typiske ting som blir lett oppdaget med gameplay videoer er juksere som har uendelig helse. Når de bare står og rister når du skyter på dem og løper bort med 100% etter at de har fått skutt deg, da er det grei skuring.

Lenke til kommentar

Ca 10 av de beste PS3-spillerne har blitt resetet pga. noobs reporter dem for å gå 200-1 osv. Du vet ikke hvem som er hackere og hvem som bare er veldig god. Problemet med gaming er at selv middelmådige spillere tror de er veldig gode, og derfor starter å gråte når de møter de beste. Har selv en kompis som har gått 200-0 og 250-0 på Metro (Selvsagt hatt litt teamstack da). Da blir det ofte bråk. Syns det er latterlige å resete eller banne spillere bare pga. en mengde folk har rapportert brukeren.

 

Puh, no prob med teamstack :-P Om du har ett team som vil pushe deg til det. Ledern av clanen min kjøre 195-0 på metro uten en eneste stack, vel nå er han på top 100 spillere i verden også.

Lenke til kommentar

Selv ikke verdens beste spillere klarer å få 200-0 uten å jukse på en eller annen måte.

Under normale omstendigheter er det nok ikke mulig, men jeg kan skjønne at det kan skje nå og da på enkelte maps og under enkelte omganger. Og teamstacking/lamejoining er jo heller ikke pr. def direkte juksing.
Lenke til kommentar

Selv ikke verdens beste spillere klarer å få 200-0 uten å jukse på en eller annen måte.

Lol, spiller man smart, så er det ikke vanskelig å få over 200 kills på Metro med lite deaths. Har selv gått 298-13 på Metro, det handler for det meste å headglitche og bevege seg riktig. Beste runden jeg har sett på PS3 er 450-45 av eX_Lolek.

 

Ang. videoen som ble sendt inn til EA. Han hadde en accuracy på under 35%. Hvilken fantastisk cheat han brukte den kampen, må i så fall være håpløs. Har selv sett gameplayet, og det var egentlig bare forferdelig dumme motstandere som leker supermenn vs tank. Men rapportering og slikt er vel egentlig bare å gi opp. En blir rapportert for å ha 40-5 i K/D til og med.

Lenke til kommentar

Lol, spiller man smart, så er det ikke vanskelig å få over 200 kills på Metro med lite deaths. Har selv gått 298-13 på Metro, det handler for det meste å headglitche og bevege seg riktig. Beste runden jeg har sett på PS3 er 450-45 av eX_Lolek.

 

Ang. videoen som ble sendt inn til EA. Han hadde en accuracy på under 35%. Hvilken fantastisk cheat han brukte den kampen, må i så fall være håpløs. Har selv sett gameplayet, og det var egentlig bare forferdelig dumme motstandere som leker supermenn vs tank. Men rapportering og slikt er vel egentlig bare å gi opp. En blir rapportert for å ha 40-5 i K/D til og med.

 

Du er klar over at headglitche er juksing?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men rapportering og slikt er vel egentlig bare å gi opp. En blir rapportert for å ha 40-5 i K/D til og med.

 

Jepp, det kan ta litt av en gang i blandt, jeg er ingen awesome spiller og ligger som regel på plussiden når det kommer til stats. Men da jeg endelig har en god start på en runde med 35 - 6 så ender jeg opp med å bli bannet fra serveren jeg spilte på grunnet for høy K/D ( http://battlelog.medalofhonor.com/bf3/servers/show/d5015d2c-9373-482c-ba98-8d864ed58fae/SIP-24-7-Canals-I-All-Weapons-Allowed-I-500-Tickets/ ) Jeg er fortsatt bannet der år jeg sjekket for noen strakser siden.

 

En titt på statsene mine burde være nok for å avskrive juks egentlig. At Dice bare resetter statsene til juksere er ganske så utilgivelig. Hvis de er så desperate etter å beholde spillere så kan de like godt gi opp først som sist.

Lenke til kommentar

Jepp, det kan ta litt av en gang i blandt, jeg er ingen awesome spiller og ligger som regel på plussiden når det kommer til stats. Men da jeg endelig har en god start på en runde med 35 - 6 så ender jeg opp med å bli bannet fra serveren jeg spilte på grunnet for høy K/D ( http://battlelog.med...-I-500-Tickets/ ) Jeg er fortsatt bannet der år jeg sjekket for noen strakser siden.

 

En titt på statsene mine burde være nok for å avskrive juks egentlig. At Dice bare resetter statsene til juksere er ganske så utilgivelig. Hvis de er så desperate etter å beholde spillere så kan de like godt gi opp først som sist.

Jepp, dessverre er det slik. Derfor jeg aldri spiller på servere hvor admin er pålogget.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...