Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G3A3 er et våpen man må bruke litt for å bli vant med det, samme som AN-94. Begge to er forøvrig meget gode våpen.

 

Et annet våpen jeg ser få bruker, som jeg selv synes fungerer meget bra er FAMAS, utrolig effektiv på korte og lange avstander, men spesielt korte, selv om range på våpenet skal være long, Det store minuset er reload tiden.

 

Foregrip bruker jeg ikke med unntak av F2000.

 

Bruker G3 i Close Quarters også jeg, den er jo genial. M16A3 holder jeg meg unna fortiden, synes det blir for urettferdig så lenge den ikke blir påvirket av supress slik alle andre våpen blir. Blir riktignok litt "sutteklut" når alt går galt og jeg ikke får til noe. M16A3 eller logge av å ta en pause. På karbin så har jeg det veldig gøy med ACW-R

Lenke til kommentar

Bruker G3 i Close Quarters også jeg, den er jo genial. M16A3 holder jeg meg unna fortiden, synes det blir for urettferdig så lenge den ikke blir påvirket av supress slik alle andre våpen blir.

 

Nå var vel suppression bug'en på M16 og MP5k nevnt på siste patchnotes så jeg håper virkelig det problemet er tatt hånd om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...