Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at det er utrolig mye trashtalk på mange av serverne om dagen. I starten syntes jeg det var litt stas å bli kalt hacker, men nå begynner jeg å bli litt lei. Det er noen spillere som åpenbart er av den oppfatning at de er best i verden, og at alle som dreper dem hacker. Jeg er ikke ute etter å bli forgudet på serverne, men jeg syntes det er feil å rakke ned på de som gjør det bra. Nå om dagen blir jeg reported i nesten alle runder jeg flyr på og det har vekket mistanke hos EA som faktisk sperret kontoen min for noen uker tilbake.

Lenke til kommentar

Enig i at det er utrolig mye trashtalk på mange av serverne om dagen. I starten syntes jeg det var litt stas å bli kalt hacker, men nå begynner jeg å bli litt lei. Det er noen spillere som åpenbart er av den oppfatning at de er best i verden, og at alle som dreper dem hacker. Jeg er ikke ute etter å bli forgudet på serverne, men jeg syntes det er feil å rakke ned på de som gjør det bra. Nå om dagen blir jeg reported i nesten alle runder jeg flyr på og det har vekket mistanke hos EA som faktisk sperret kontoen min for noen uker tilbake.

En kar jeg kjenner og spiller med av og til ble banned via metabans og alt mulig. Selv om han streamer.. Noe som går utover mange servere.

 

"HE CHEATS!!!"

Så svarer han tilbake: "twitch.tv/name..."

 

Jeg orker aldri se på chatten hvis det er public, bare tull der.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Har begynt litt på BF3 igjen etter lange perioder av Dayz og annet. Liker aftermath godt, de nye banene er bra.

Men det som slår meg er tonen på folk som spiller public, nesten uansett hvilken server. Det går mye i fag, noob, c*nt, noobfagc*ntfuck etc etc - og samarbeid er lik null. 3 i squad kan ha samme squad perk etc.

Og det som er litt leit med de nye utendörsbanene - parachute ned på tak - caping galore! Til slutt står alle på hvert sitt tak og caller hverandre campers.

 

That said - nye baner, litt våpen og modes (CQB inkl) - mye morro på rette serverne :D

Lenke til kommentar

Har begynt litt på BF3 igjen etter lange perioder av Dayz og annet. Liker aftermath godt, de nye banene er bra.

Men det som slår meg er tonen på folk som spiller public, nesten uansett hvilken server. Det går mye i fag, noob, c*nt, noobfagc*ntfuck etc etc - og samarbeid er lik null. 3 i squad kan ha samme squad perk etc.

Og det som er litt leit med de nye utendörsbanene - parachute ned på tak - caping galore! Til slutt står alle på hvert sitt tak og caller hverandre campers.

 

That said - nye baner, litt våpen og modes (CQB inkl) - mye morro på rette serverne :D

Har ikke spilt AM så mye ennå men førsteintrykket da det kom ut var veldig bra. Dessverre har jeg nå merket at det ser ut til å utarte seg mer og mer til en stor camping-fest nå som folk har lært seg map'ene bedre. Er visst om å gjøre å stå mest mulig på tak og campe som du nevner. Var også kjemisk fritt for folk som gadd å kaste ut ammo da jeg spilte igår. DICE må vel legge på noen nye assignments på ammo delen igjen for å få shit-kidsa til å "samarbeide" igjen. :(
Lenke til kommentar

Å herre min gud. Da bestemte alle småungene seg for å rappotere meg, og nå er jeg resetta. Fuck Dice. Får håpe det bare er en feil, og at statsa kommer tilbake snart.

 

Vell det er ikke første gang i historien, mange år tilbake siden jeg ble bannet i spill pga at folk mente jeg juksa. Tragisk nok vinner en del tåpelige whinere frem.

Selv har jeg gått fra å rapportere juksemakere til å rapportere whinere i spill. Juksemakere kan man alltid ha i hjel på et vis, whinere stopper jo aldri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...