Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hahaha for en runde..

Ville få 4000 poeng så eg kunne få m60en. Endte opp med 14000, 2000 over nestemann, m60, below radar til heli, proximity til BTR og unlock til m60en + 25 ribbons inkl mvp, 3xcombat efficiency og 3xair warfare. :dribble: :dribble:

 

DET var en digg runde det. 61 kills takket være en dyktig heli pilot :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig lyst på et vinter + natt-map.

 

Detta. Fire ganger detta. Med IRNV og thermal sight på tanks.

 

Hahaha for en runde..

Ville få 4000 poeng så eg kunne få m60en. Endte opp med 14000, 2000 over nestemann, m60, below radar til heli, proximity til BTR og unlock til m60en + 25 ribbons inkl mvp, 3xcombat efficiency og 3xair warfare. :dribble: :dribble:

 

DET var en digg runde det. 61 kills takket være en dyktig heli pilot laugh.gif

 

Det verste jeg vet er når jeg endelig får til noe, f.eks. som gunner i heli med god pilot, så kommer det en jævla klovn å skal lære seg å kjøre heli og schnæpper heliet fra deg.

Lenke til kommentar

Hehe, alright.

 

 

Jeg formaterte maskinen, før kunne jeg kjøre på medium settings. Nå kan jeg kjøre på High uten problemer med 8x :/

(alt standard bortsett fra jeg kjører 8x ikke 16x)

(sikkert mye som kjørte av prosesser og slikt)

 

edit: merker bittelitt lagg, men stor forbedring.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

er det bare meg eller er det unormalt LITE servere med folk på i natt ? :thumbdown:

Syntes det samme. Er på en tom server selv, orker ikke gå ut, siden jeg fikk en unlock :p

 

De 2 stk som var mot meg quitta :(

 

 

1400 tickets, da. Riktignok.

 

You were disconnected from EA Online (1)

Could not contact Battlelog, please try again

 

 

Sorry, Something technical went wrong

 

We're going to sort it out and have things back to normal really soon.

 

 

Flere som har det problemet?

 

battlelog var nede.

 

Er jo andre som er midt i spill :/

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det gikk plutselig en liten faen i meg, og jeg bestemte meg for at jeg skal ha Service Star 1 på alle klassene før jeg kommer til rank 45. Assault: Check, Engineer: Check, Support: Mangler ca 30,000 support score, Recon: Mangler ca 120,000. FML. Har prøvd å spille offensiv recon med en SMG eller hagle for å se om det hjelper, men siden Recon ikke har noen mulighet til å drepe motstandere bortsett fra primary + sidearm (MAV teller ikke), så går det trått.

 

Dessuten har jeg også blitt tankshore i det siste, og dermed går det enda tråere, siden vehicle score ikke overføres til kit score. Sikkert greit for rankuphorer.

Lenke til kommentar

Litt dumt spørsmål, Hvordan skyte missile fra Tanks, osv? :)

 

trudde en avfyrte med space?

 

 

Noen må sikkert lasersikte målet for deg skulle jeg tro. Jeg tipper at det er det som ikke skjer for deg.

 

Bakkemål kan du skyte med guided shell uten hjelp fra SOFLAM/CITV eller laser pointer på f.eks. littlebird (ja de har de også :) ) I så måte så funker de som en Javelin Kortere rekkevidde og mindre skade enn hvis du får hjelp.

 

Trykk 2 for å skifte til guided shell forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...