Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Min pc kosta rundt 9k på komplett (byggesett), for snart ett år siden (i2500 k, saphire 6950 låst opp til 6970, og 8gb ram, kjøpte til 8gb ekstra) og den kjører bf3 på ultra dog med rundt 30 fps. Har satt ned til high for å få stabil fps på rundt 50-60. Hadde man vært dreven på overklokking (som jeg ikke er), kunne man sikkert klemt mer juice ut av både pros. og skjermkort.

 

Med tanke på at den er nå ett år gammel burde det vel gå an å sikre seg en maskin kapabel til å kjøre bf3 på ultra settings til under 10.000 =)

 

Ok :) Tenker paa ny PC naa da, faar se om jeg har raad. Er det mulig aa faa en PC under 10k som kan kjore bf3 paa high?

Takker ;)

 

Det eneste du trenger er nytt skjermkort. Kjøp at GTX580 eller vent på 7000-serien fra ATI. Evt. sett et 6950 i crossfire.

Mente du at jeg bare trenger et nytt grafikk kort fra hans PC, eller min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste jeg ser Service Star 40++ som løper rundt med 320 på store baner... kvalmt

 

Det verste jeg ser er folk som har 25+ service stars med M320 no.gif

 

Hvis jeg ikke er helt vekke så tror jeg at jeg har sett en som har 20 000 kills med den. Noen som linket til han på battlelog forumet for en tid siden. Trenger vel ikke si hva han spilte. Finnes det leaderboard på våpen?

Lenke til kommentar

Så det er egentlig ikke noe poeng med bemannet soflam?

 

Ikke i mine øyne, uten at jeg vet om den er noe dårligere på automat kontra å styre den selv iom. jeg ikke har en eneste unlock på recon :)

 

Finnes det noen servere med både b2k og de vanlige mapsa i rotation? Eller er det enten eller?

 

De finnes, men det er altfor få av de.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tror jeg må slutte å spille på tyske servere snart. Tyskere er jo helt fullstendig håpløse å kommunisere med. Engelsk skjønner de i alle fall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...