Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Værste jeg vet er å joine en server full av sniper's som ikke har SOFLAM. Det koster ingenting å sette opp, den kan fjernstyres, den kan dekke et stort område helt alene og som Hille sier - Det hjelper laget noe helt enormt.

 

Var på en server her om dagen der det var omkring 15 snipere på mitt lag som lå i hver sin busk og campet - ingen hadde soflam ute

:( Det hjalp ikke å rope i chatten heller :( Så.. tok med min egen soflam og kom meg inn i en tanks, der jeg hoppet ut og satt opp soflam - så inn i tanks igjen og guided-shell på heli og fly og sånt som terroriserte laget vårt. Hoppa ut av tanksen og fjernstyrte soflam til neste mål...inn i tanksen og guided shell. Holdt på sånn ganske lenge før jeg bare måtte gi opp av irritasjon, hadde det bare vært 1 eller 2 lagspillere med soflam så hadde laget ikke vært så langt nede. Motstanderne hadde alle flaggene på under 2 min og til slutt var det 15 snipere og meg (+2-3 andre) som sto med lange fjes i spawn og lurte på hvorfor det andre laget vant. Så var det disconnect en etter en fordi det andre laget var "så gode".

Endret av Cri
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værste jeg vet er å joine en server full av sniper's som ikke har SOFLAM. Det koster ingenting å sette opp, den kan fjernstyres, den kan dekke et stort område helt alene og som Hille sier - Det hjelper laget noe helt enormt.

 

Var på en server her om dagen der det var omkring 15 snipere på mitt lag som lå i hver sin busk og campet - ingen hadde soflam ute

:( Det hjalp ikke å rope i chatten heller :( Så.. tok med min egen soflam og kom meg inn i en tanks, der jeg hoppet ut og satt opp soflam - så inn i tanks igjen og guided-shell på heli og fly og sånt som terroriserte laget vårt. Hoppa ut av tanksen og fjernstyrte soflam til neste mål...inn i tanksen og guided shell. Holdt på sånn ganske lenge før jeg bare måtte gi opp av irritasjon, hadde det bare vært 1 eller 2 lagspillere med soflam så hadde laget ikke vært så langt nede. Motstanderne hadde alle flaggene på under 2 min og til slutt var det 15 snipere og meg (+2-3 andre) som sto med lange fjes i spawn og lurte på hvorfor det andre laget vant. Så var det disconnect en etter en fordi det andre laget var "så gode".

 

Ehh, istedenfor å gå ut av tanksen hvorfor trykka du ikke bare F3 og så F1 igjen?

Lenke til kommentar

Først av alt. Laser locken holder seg ikke lenge nok når du bytter sete.

 

For det andre. Tilbake til CoD :o Snakke meg om å bringe kranglen ned på et hjernedødt nivå.

 

Laser merker ting som bare det jeg. Men da er det i tredjetårnet med en kjentmann som har guided shell under meg. Soflamen fungerer mildt sagt dårlig når du ikke styrer den. Folk må tross alt kjøre inn i laseren. I tillegg så har du personlig dårlig beskyttelse mot kjøretøy :thumbdown:

 

Men håper dere spiringer rundt med soflam hele dagen lang og tagger ting. Ja. Noen må jo hjelpe laget?

Lenke til kommentar

 

Ehh, istedenfor å gå ut av tanksen hvorfor trykka du ikke bare F3 og så F1 igjen?

 

Fordi jeg liker en utfordring :p Jeg har ikke 3dje sete, men ville det funka - jeg mener om man hopper ut av 3dje setet når man painter vil den holde target for guided shell?

 

Edit: Not ser jeg om det er riktig :)

 

 

Men joa.. feks på Wake så kan man sette opp en SOFLAM på en høyde og dekke nesten hele den ene siden av øya også hoppe inn i en tanks med guidedshell. Soflam kan bare stå der alene og tagge ting. Bare hoppe ut igjen og fjernstyre soflam'en litt og hoppe inn igjen om det trengs. Ikke akuratt optimalt, men er laget idjts så er de idjts..... og man kan tross alt ikke forandre andre spillere har jeg funnet ut, selv om man prøver aldri så mye.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

 

Ehh, istedenfor å gå ut av tanksen hvorfor trykka du ikke bare F3 og så F1 igjen?

 

Fordi jeg liker en utfordring :p Jeg har ikke 3dje sete, men ville det funka - jeg mener om man hopper ut av 3dje setet når man painter vil den holde target for guided shell?

 

Ja en liten periode, nok til å locke hvis han er innenfor skyte radius. Gjør det støtt og statdig, tar ofte meg meg javelin for å være sikker.

 

Jeg har heller ikke soflam på recon :p

Lenke til kommentar
Snipp

 

Jeg spiller for det meste Recon og må innrømme at jeg er dårlig på å bruke Soflam. Nå har ikke jeg spillt siden 20. desember som følge av juleferie, men før valgte jeg heller MAV ettersom den er med nyttig for meg og laget mtp. spotting. Likevel, det er kun pga. det som regel ikke er mange som utnytter Soflam-bruk (eller var ikke mange da jeg spillte sist). Jeg vil imidlertid bytte til Soflam hvis jeg hadde visst at det var folk som aktivt brukte min tagging. Skal prøve å bruke Soflam mer neste gang jeg spiller. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-99734-0-83294400-1325557449_thumb.png

 

Ble tilfeldigvis disconnected fra EA noen sekunder etter jeg tok denne.. Pussig! ;)

 

Hvilken servere er det de spiller på?

 

Random, denne var på en gotlandserver av noe slag.

Du kan sjekke opp platoonen deres, DICE. Der tror jeg det skal gå inn på de og sjekke hvor de er. For min del var jeg på riktig sted til riktig tid :)

Lenke til kommentar
Snipp

 

Jeg spiller for det meste Recon og må innrømme at jeg er dårlig på å bruke Soflam. Nå har ikke jeg spillt siden 20. desember som følge av juleferie, men før valgte jeg heller MAV ettersom den er med nyttig for meg og laget mtp. spotting. Likevel, det er kun pga. det som regel ikke er mange som utnytter Soflam-bruk (eller var ikke mange da jeg spillte sist). Jeg vil imidlertid bytte til Soflam hvis jeg hadde visst at det var folk som aktivt brukte min tagging. Skal prøve å bruke Soflam mer neste gang jeg spiller. :)

 

MAVen er kongerå! Har du en MAV og en grei support som gir deg ammopacks kan du gjøre mye faen. Har roadkillet ca 420 stk med MAV. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...