Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apica.se er også gode, for det meste 64 spillere og large conquest, god ping (10-30, vil variere med din linje) og god stemning ingame (dvs. ingen admins som er egoistiske douchebags, lite eller ingen cheatere, de fleste er 1200 ticks og fast vehicle respawn på relevante maps for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Får ikke spillt bf3 før jeg får ny PSU cry.gif noen som har livestream gameplay bf3? så har jeg noe og glede meg til inv_biggrin.gif

Quantic Rival, en av USAs beste klaner, har lagt ut POV fra noen matcher. Treffer bra og er veldig underholdende å se på.

 

 

http://www.youtube.com/user/TherivaLBeast

Var veldig irriterende å se på at han hoppet rundt som en idiot. Virker som han vil bli truffet. Syntes ikke de var så veldig flinke heller.

Lenke til kommentar

Hmm.... det er ganske strenge regler for admins slik at man ikke banner uten bevis eller at admin er sikkere på at det er cheats. Men jeg skal være enig at "skillnivået" kanskje ligger litt høyt på serverne av og til i forhold til andre public servere. Noen spillere er ekstremt gode spillere og av og til møter man scriptkids som lar et program være "gode" for dem. Var inne på en av de andre som er nevnt litt tidligere i tråden her og historien skrev jeg jo ned noen poster tilbake. Battle.no har over 65 admins som spiller rundt på TV2 serverne (får man håpe at de gjør i alle fall, og det utgjør i overkant av 1 admin pr server). Får håpe det blir bedre da og at flere søker.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd cheatere ca 6 ganger(i BF3) om jeg ikke husker feil, alle har vært på en tv2 server, om det er tilfelle eller ikke aner jeg ikke, men jeg har ikke spilt så mange timer på TV2 serverne. Kan ikke komme på å ha sett admin skrive i chatboxen der heller.

Værst var det da jeg møtte på 2 cheatere på samme server(tv2 sin ja :p ) og begge hadde over 150 kill.

Har også sett i tidligere spill på Tv2 servere at Admins har vært fraverende eller rett og slett 14år i skallen.

 

Strenge regler for ban? Nå er det mange år siden jeg har drevet en spillserver men jeg hadde hvertfall kicka de, evt bannet de fra den aktulle serveren, der er vel fortsatt mulig er det ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Admins annonseres ikke når de joiner server, de har heller ikke noen spesiell farge eller tagg for å synes. Mao så er de annonyme. Det er trist om du har opplevd serverne slik da og spesiellt med tanke på at du nesten ikke har brukt tid på TV2, men har møtt alle cheaters akuratt der og aldri andre steder der du faktiskt bruker tid på å spille. En personlig server er noe annet enn en community server. Vi har også en klan server og der kaster jeg folk ut bare jeg synes de er litt frekke mot meg...en helt subjektiv mening, men noe som jeg ikke gjør på TV2 feks.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Personlig kan jeg ikke fordra FVR. Skyter man ned fly/heli eller annet er det greit at de må vente litt på at de kommer tilbake. Videre synes jeg at BF3 sine kart er alt for smale og har få ruter til at de passer til 64 mann, unntakene er BtK-kartene.

 

Wake og til nød Caspian er de eneste to kartene jeg synes fungerer med 64P. På resten av kartene blir det bare kaos og clogging/chokepoints. Har sluttet å spille 64P og heller gått ned til enten 32 eller custom mellom 40 og 50. 50 pleier å være et passende antall players på de fleste maps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...