Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det 3. setet i tanks? Er jeg ferdig med å markere når det står "laser designated", eller må jeg holde siktet på kjøretøyet til noen treffer med javelin?

 

Det holder med å "male" målet helt til en eventuell javelin/guided shell har forlatt munningen.

 

Selv om du har fått laser designation-peng må du fortsatt vente til at skytteren har skutt for å oppnå tracking med det han skyter med.

 

Når missilet eller prosjektilet er i lufta, så trenger du ikke glane på målet lenger.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det 3. setet i tanks? Er jeg ferdig med å markere når det står "laser designated", eller må jeg holde siktet på kjøretøyet til noen treffer med javelin?

har du fått laserdesignated så er du "ferdig" ja. bare vente å se om noen skyter på målet

 

Merk at du ikke kan forlate setet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Noen som har noen tips om hvordan å være effektiv med SOFLAM? Får da noen hit assists, men ender nesten ikke opp med poeng i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg ikke får noe poeng hverken med Soflam eller det tredje setet i tanksen? Spilte med en og han skjøt ned flere ting som jeg hadde designert for han. Han fikk poeng, med jeg fikk ingenting. (Bortsett fra Designet Target +10 og Spot +10)

Hjelper ikke med designated target når han bruker maingun. Han må bruke guided missile. Eller noen andre må bruke Javelin. :)

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg ikke får noe poeng hverken med Soflam eller det tredje setet i tanksen? Spilte med en og han skjøt ned flere ting som jeg hadde designert for han. Han fikk poeng, med jeg fikk ingenting. (Bortsett fra Designet Target +10 og Spot +10)

Hjelper ikke med designated target når han bruker maingun. Han må bruke guided missile. Eller noen andre må bruke Javelin. :)

Han brukte Guided Missile og Javelin.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over at ikke javelin, en anti tank rakett ikke kan smelle en tank til helvete på første skudd, selv når jeg sikter opp i lufta slik at det treffer turret'en.. Burde iallefall ha fått disable på ett skudd...

 

Jeg irriterer meg grønn over at den er mye mer effektiv med soflam kontra uten... Syns den kunne vært like effektiv men med lenger lockon eller noe, foretrekker rpg/smaw (el hva den het) kontra javelin uten soflam.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg ikke får noe poeng hverken med Soflam eller det tredje setet i tanksen? Spilte med en og han skjøt ned flere ting som jeg hadde designert for han. Han fikk poeng, med jeg fikk ingenting. (Bortsett fra Designet Target +10 og Spot +10)

Hjelper ikke med designated target når han bruker maingun. Han må bruke guided missile. Eller noen andre må bruke Javelin. :)

Han brukte Guided Missile og Javelin.

Ser du på target hele tiden?

Lenke til kommentar

Du får ikke poeng når ting blir ødelagt. Så ganske meningsløst å kjøre soflam.

 

Hvis du synes det er menigsløst å bidra til at laget ditt vinner, så ja.

 

Mekanikken bak SOFLAM i spillet understreker viktigheten av samarbeid for å vinne i BF3.

 

Får da håpe det er andre muligheter til å hjelpe laget å vinne. Poenget er iallefall at poengsystemet på laserlocking ikke oppfordrer folk til å burke det.

Lenke til kommentar

Du får ikke poeng når ting blir ødelagt. Så ganske meningsløst å kjøre soflam.

 

Hvis du synes det er menigsløst å bidra til at laget ditt vinner, så ja.

 

Mekanikken bak SOFLAM i spillet understreker viktigheten av samarbeid for å vinne i BF3.

 

Får da håpe det er andre muligheter til å hjelpe laget å vinne. Poenget er iallefall at poengsystemet på laserlocking ikke oppfordrer folk til å burke det.

 

Men det hjelper laget ditt ENORMT!

 

Stikk å spill CoD du.

Lenke til kommentar

Du får ikke poeng når ting blir ødelagt. Så ganske meningsløst å kjøre soflam.

 

Hvis du synes det er menigsløst å bidra til at laget ditt vinner, så ja.

 

Mekanikken bak SOFLAM i spillet understreker viktigheten av samarbeid for å vinne i BF3.

 

Får da håpe det er andre muligheter til å hjelpe laget å vinne. Poenget er iallefall at poengsystemet på laserlocking ikke oppfordrer folk til å burke det.

 

Deg om det. Selv synes jeg at det å gi laget mitt muligheten til å one-shot'e fiendtlig CAS og armor er et godt nok insentiv og "belønning" nok til å - om ikke annet - bruke en halv kalori på å sette opp en soflam når jeg først spiller recon.

 

Dette koster deg som sagt, ingen verdens ting, og den potensielle belønningen er enorm.

 

Selvsagt er det nok av andre ting å ta seg til for å birda til å hjelpe laget, men SOFLAM - om brukt riktig - er faktisk et av de kraftigste hjelpemidlene i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...