Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vet ikke heeeelt hvordan man skal mekke 10 000 - 0, men elsket MAV'en før folk ble så oppmerksom på den, har som beste 140-1 fra en Metro 1000 tick server, og ca. 3000 kills med MAV.

 

Lenge siden jeg har brukt den nå, men er liksom ikke gøy lenger, for jeg oppdaget USAS, men nå er heller ikke det så gøy lenger, fordi jeg oppdaget M16A3 m/supressor...

 

Du summerer her opp mye av det som er galt med Battlefield, MAV og USAS? Hva er ditt ingame nick? Bare slik at jeg kan leave serveren hvis våre veier uheldigvis skulle krysses. Blir trist sad.gif

 

 

dontgetit.gif I'm sooooory..

 

Don't be sad, har ikke brukt MAV på lenge, USAS og er også sjeldent i bruk, vis i bruk så er det med fleschette ammo.

 

Er mye mer glad i å spille Assault med smoke for å prøve å komme meg bak motstanderlaget og slakte de, deretter løpe etter objective. Dessverre er det litt vanskelig å spille objective på Metro Conq. (der jeg tilbringer mest tid).

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være US recon på metro er jo the shit! Bruk spec-ops cammoen så folk ikke ser forskjell (det funker! :p) og plasserer en beacon ved Kafé flagget. For å gjemme beaconen så bruker du MAV elevator eller parkourer rundt på husene. Etter det er det bare å skyte folk i bakhodet (eller knive for lulz)!

Lenke til kommentar

"You were disconnected from EA Online"...får vel den feilmeldinga ca. 90% av gangene jeg prøver å fyre opp.

 

Synd at et så bra spill skal bli antastet av bugs som en følge av AIDS fra Origin/EA og all deres frykt for piratkopiering. Så latterlige er de som tar avgjørelsene der, at de faktisk hadde gjort verden en tjeneste ved å henge seg i ekstra stramme løkker alle mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...