Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jesus.

 

Folk har forskjellige spillestil, bare å akseptere det og gå videre.

 

Jeg setter pris på at når jeg bruker mine egne tjente penger på et spill at jeg kan spille slik jeg vil, så lenge det ikke bryter med retningslinjene til spillet.

Dvs. vist jeg vil drepe teammates til jeg omtrent får minus score, så setter jeg pris på at jeg får lov til det, selv om det pr. definisjon i denne tråden er en "dårlig spiller".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus.

 

Folk har forskjellige spillestil, bare å akseptere det og gå videre.

 

Jeg setter pris på at når jeg bruker mine egne tjente penger på et spill at jeg kan spille slik jeg vil, så lenge det ikke bryter med retningslinjene til spillet.

Dvs. vist jeg vil drepe teammates til jeg omtrent får minus score, så setter jeg pris på at jeg får lov til det, selv om det pr. definisjon i denne tråden er en "dårlig spiller".

 

Og de som sier skylder på en annen spillestil må akseptere at de suger.

Lenke til kommentar

Tror du misforstod IT-henrik. Jeg mener ikke at alle MÅ gå full-on rage mot flagg 24/7. Folk skal selvfølgelig få lov til å gjøre det hjertet lyster. Det jeg ville få frem var at folk ikke må påstå de er gode spillere når det de gjør bidrar i mindre eller liten grad.

 

Og du kan vel ikke være annet enn enig i at dersom du TKer til du får minusscore så suger du! :p

Endret av Feh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

gøy episode som skjedde meg her om dagen: løp rundt som engineer på caspian border, møtte på en tanks. Kastet meg ned på bakken, og så tanksen komme kjørende mot meg. Havnet mellom beltene, under tanksen, hoppet frem på andre siden uskadd og trykket to raketter opp i stussen på den. funfun.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og du kan vel ikke være annet enn enig i at dersom du TKer til du får minusscore så suger du! :p

Ikke nødvendigvis, kan være at jeg er en jævel på teamkilling ;)

 

Jeg er fullt klar over at enn får ikke minuspoeng av å teamkille, "way of speech".

Lenke til kommentar

du burde få minus 500 for å kjøre en full heli rett i bakken eller i et hus du ser på lang avstand dersom det ikke var noe i veien med helikopteret.

 

Satt på med en viper igår, ingen skyter på oss og alt er fint. plutselig finner han ut at han skal fly 2 meter over bakken like før et bygningskompleks.

Sånne situasjoner eg skulle likt å hatt chat eller mic til ps3.. da sko han fått hørr det ^^

Lenke til kommentar

Husker det var mange som gjorde det på BC2. 10 minuspoeng for teamkill, og 100 for ress. Tror de fikset det etterhvert, hvis jeg ikke husker feil. Fatter ikke hvordan dice ikke klarer å lære av sine egne feil. Vet ikke om det er slik i bf3 ettersom jeg ikke har spilt HC, men jeg regner med at det.

Hender jeg blir skutt av en av mine egne når jeg setter meg inn i Attack Helicopter :mad:

Lenke til kommentar

du burde få minus 500 for å kjøre en full heli rett i bakken eller i et hus du ser på lang avstand dersom det ikke var noe i veien med helikopteret.

 

Satt på med en viper igår, ingen skyter på oss og alt er fint. plutselig finner han ut at han skal fly 2 meter over bakken like før et bygningskompleks.

Sånne situasjoner eg skulle likt å hatt chat eller mic til ps3.. da sko han fått hørr det ^^

 

 

Jeg har opplevd mange ganger at kjøretøy begynner å lagge rundt helt random. Da er det ikke lett å kontrollere. Jeg har selv krasjet et fullt Venom på Canals på grunn av lugging.

I tillegg har man jo Tunguskaens pushing/tumbler- effekt..

 

Så man må finne en balansegang, da. fly lavt for å unngå Tunguska; risikere lugging ned i bakken/hus. Eller fly høyt; garantert Tunguska lock-on og/eller tumbling.

 

 

Sånn litt på siden opplevde jeg en gang at en Tunguska begynte lock-on på min US jet 3 sekunder etter jeg forlot bakken på Caspian. Jeg tok av og snudde mot venstre, atlså vekk fra slagmarken. I killcam så det _veldig_ ut som om han sto i skråningen rett på utsiden av RU-base. Hurra!

 

 

Edit: La inn quote

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

du burde få minus 500 for å kjøre en full heli rett i bakken eller i et hus du ser på lang avstand dersom det ikke var noe i veien med helikopteret.

 

Satt på med en viper igår, ingen skyter på oss og alt er fint. plutselig finner han ut at han skal fly 2 meter over bakken like før et bygningskompleks.

Sånne situasjoner eg skulle likt å hatt chat eller mic til ps3.. da sko han fått hørr det ^^

 

 

Jeg har opplevd mange ganger at kjøretøy begynner å lagge rundt helt random. Da er det ikke lett å kontrollere. Jeg har selv krasjet et fullt Venom på Canals på grunn av lugging.

I tillegg har man jo Tunguskaens pushing/tumbler- effekt..

 

Så man må finne en balansegang, da. fly lavt for å unngå Tunguska; risikere lugging ned i bakken/hus. Eller fly høyt; garantert Tunguska lock-on og/eller tumbling.

 

 

Sånn litt på siden opplevde jeg en gang at en Tunguska begynte lock-on på min US jet 3 sekunder etter jeg forlot bakken på Caspian. Jeg tok av og snudde mot venstre, atlså vekk fra slagmarken. I killcam så det _veldig_ ut som om han sto i skråningen rett på utsiden av RU-base. Hurra!

 

 

Edit: La inn quote

 

 

Joda nå var det jo litt overdrevent sagt av meg. Uforutsette ting som lagg eller bare en liten feilkontroll kan jo skje alle og er ikkje noe forferdelig tragisk det.

Det er de som nærmest dreper laget sitt med vilje eller saboterer det, som det merkelig nokk er evig mange av, som irriterer vettet av meg.

På et eller annet spill jeg spillte for en stund siden, trur det var AA, så var det et rapporteringssystem som fungerte rimelig greit. Du sendte melding til admin og trengte enten votes fra laget ditt eller admins gjøren for å sanksjonere den det gjaldt. (her kan det jo slå ut feil vei desverre)

 

en annen episode igår som fikk meg til å bli ganske lei:

Spillte på seine crossing. Skal gå igjennom en container og plutselig popper en lagkamerat opp og står foran meg slik at han blokker veien. ingen problem det, prøver å finne en vei rundt han. men neida, fyren skal gå rett i trynet på meg der eg går. Kom meg endelig fori han og ka skjer? Joda, idioten følger etter meg og løper i en veldig tett ring irundt meg i nærmere 30 sec for å blokkere veien for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...