Gå til innhold

Gir bort min account!


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å gi World of Warcraft kontoen min. Grunnen til at jeg vil kvitte meg med den er av den enkle grunn at jeg vil slutte å spille. Hvis jeg lar kontoen fryse er det alt for lett å begynne på igjen, men hvis jeg selger/gir den bort går det ikke an :)

 

Kontoen har ca 25 dager spilletid igjen og den har en authenticator bundet til den. På kontoen er det tre level 80's. Har to level 80 som horde på Talnivarr, og en alliance på Aszune. Har også en god del lav level alter på Aszune (alliance)

 

Roguen, dårligst gear. Alliance Aszune

 

Paladinen, OK gear. Horde Talnivarr

 

Shamanen, den karakteren som er best geared. Horde Talnivarr

 

 

De to karakterene på Talnivarr er med i en top 5 guild, om personen som overtar kontoen ønsker å raide. Om du er interessert vennligst svar i tråden eller send meg en PM. :thumbup:

 

 

EDIT: selges ikke, gir bort. Gi meg en grunn til at nettopp du skal få den.

Endret av Troenderfury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde jeg kunne trasfera karakterene over til min konto , men det går ikke :/

Iflg. Blizz så er det bare at det er samme person eier kontoene som kreves for at du skal få overføre (for å forhindre salg av chars). Så om du evt. skulle fått kontoen er det bare å skrive inn ditt eget navn og mailadresse på kontoinformasjonen, så kan du overføre så mye du lyster , afaik :)

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

Hint; om han skrev at han skulle selge den før han edita, har han mest sannsynlig bare edita til å "gi bort" for å ikke få en forumban eller lignende.

 

Ville ikke regne med at han gir bort den charen, ettersom det blir som å gi bort direkte 300-400 euro.

For han er jo uansett ikkje kontoen verdt noko som helst då han skal slutte å spille.........

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...