Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok noe jeg har installert som roter ting til. Tror ikke kontakter restarter seg, for jeg hører liksom en klikklyd (tror jeg har satt det på i instillinger at alle menytrykk eller noe skal avgi lyd), samt at jeg ser det blinker grønt. Men når jeg skulle teste det nå så funka det som smør... Noen ganger går det helt fint, andre ganger holder jeg på å smelle telefonen i veggen.

Hvis du bestandig bruker widgeten til å ringe med og det ikke er så mange kontakter du trenger der,så kan du bruke snarveier isteden.Ser her de reagerer noen milisekunder kjappere.

Velg legg til>Snarvei>Ring velg kontakten og så klikk på telefonnr som skal ringes.

Da får du en 1x1 knapp med bildet til kontakten på

Lenke til kommentar

Er nok noe jeg har installert som roter ting til. Tror ikke kontakter restarter seg, for jeg hører liksom en klikklyd (tror jeg har satt det på i instillinger at alle menytrykk eller noe skal avgi lyd), samt at jeg ser det blinker grønt. Men når jeg skulle teste det nå så funka det som smør... Noen ganger går det helt fint, andre ganger holder jeg på å smelle telefonen i veggen.

Hvis du bestandig bruker widgeten til å ringe med og det ikke er så mange kontakter du trenger der,så kan du bruke snarveier isteden.Ser her de reagerer noen milisekunder kjappere.

Velg legg til>Snarvei>Ring velg kontakten og så klikk på telefonnr som skal ringes.

Da får du en 1x1 knapp med bildet til kontakten på

Whoy! Tusen hjertelig takk! Var ikke i tankene mine i det hele tatt, sparer plass gjør det og!

Lenke til kommentar

Faaaen jeg er så lei av "generisk nettverksfeil" når man skal sende el motta mms.... Hvordan får man fikset dette? har lastet inn nettverksinstillinger på nytt flere ganger, blir ikke bedre.. Kjenner flere med samme problem.

 

Kan ta over et døgn å sende/motta mms..

 

I helga måtte jeg ta en hard-resett på tlf etter at tlefonen klikka. Gikk ikke ann å ringe el sende sms på to døgn.. Jævla møkk, men fortsatt en jævlig god telefon!

Endret av A-Dawg
Lenke til kommentar

Bah, jeg har så lyst på desiire... Hva skjer egentlig med at ingen har den på lager? Er det HTC som sliter med å levere, eller hva skjer?

Sjekk på telenor.no

Der står det nå ubekreftet 22/7. Pris fra 2807.- totalt på et år.

Mener dette er ulåste telefoner også.

Endret av Pottifar
Lenke til kommentar

Herlighet, jeg har hatt mye dårlig batteri på div tlf men denne tar kaka..

 

Jepp, bruker telefonen ganske lite, men må likevel lade batteriet omtrent daglig.

 

Bah, jeg har så lyst på desiire... Hva skjer egentlig med at ingen har den på lager? Er det HTC som sliter med å levere, eller hva skjer?

Sjekk på telenor.no

Der står det nå ubekreftet 22/7. Pris fra 2807.- totalt på et år.

Mener dette er ulåste telefoner også.

 

Prisen du oppgir er i hvert fall ikke for ulåst telefon, vanskelig å se hva du mente.

Lenke til kommentar

Herlighet, jeg har hatt mye dårlig batteri på div tlf men denne tar kaka..

Slå av både Trådløst nett og Mobilt nettverk, og sett Nettverksmodus til Bare GSM under Mobile nettverk.

 

Alt dette er funksjoner som bruker mye strøm, og jeg gikk fra å måtte lade hver kveld tilnærmet uten å bruke telefonen til å måtte lade én til to ganger i uka etter å ha endret disse innstillingene.

Lenke til kommentar

Herlighet, jeg har hatt mye dårlig batteri på div tlf men denne tar kaka..

 

Jepp, bruker telefonen ganske lite, men må likevel lade batteriet omtrent daglig.

 

Bah, jeg har så lyst på desiire... Hva skjer egentlig med at ingen har den på lager? Er det HTC som sliter med å levere, eller hva skjer?

Sjekk på telenor.no

Der står det nå ubekreftet 22/7. Pris fra 2807.- totalt på et år.

Mener dette er ulåste telefoner også.

 

Prisen du oppgir er i hvert fall ikke for ulåst telefon, vanskelig å se hva du mente.

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-HTCBRAVOTELENOR.NO.aspx

 

Med telenor super betaler du 2099 + 59 i mnd i ett år.

Har kjøpt flere mobiler på denne måten.Dersom de er operatørlåst skal dette stå, noe det ikke gjør. Men om de likevel er det, kan kode fås ved å kontakte kundeservice.

Endret av Pottifar
Lenke til kommentar

Herlighet, jeg har hatt mye dårlig batteri på div tlf men denne tar kaka..

Slå av både Trådløst nett og Mobilt nettverk, og sett Nettverksmodus til Bare GSM under Mobile nettverk.

 

Alt dette er funksjoner som bruker mye strøm, og jeg gikk fra å måtte lade hver kveld tilnærmet uten å bruke telefonen til å måtte lade én til to ganger i uka etter å ha endret disse innstillingene.

Hvordan surfer man uten trådløst nett og mobilt nettverk? Kan man gjøre noe annet enn å skrive SMS og ringe med telefonen om man setter den opp slik du beskriver? Hvis nei, hva er vitsen med å kjøpe en slik telefon om man ikke skal *bruke* den?

Lenke til kommentar

Hvordan surfer man uten trådløst nett og mobilt nettverk? Kan man gjøre noe annet enn å skrive SMS og ringe med telefonen om man setter den opp slik du beskriver? Hvis nei, hva er vitsen med å kjøpe en slik telefon om man ikke skal *bruke* den?

 

Han mente at man slår av når man ikke har tenkt å bruke det, og slår på igjen seinere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...