Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Android versjon 2.1.

 

Android har kommet i versjon 2.2, men siden HTC kjører med Sense så bruker de litt tid med å tilpasse det til 2.2, derfor kommer det litt senere iår til HTC telefoner.

 

Man kan "roote" telefonen slik at man får 2.2 med Sense. (Lekket versjon)

Lenke til kommentar

Hvis jeg rooter telefonen min og legger inn en custom rom, for deretter å legge inn originalromen igjen, vil telefonen min fortsatt være rootet da? *Håper svaret er nei*

Hvis jeg ikke har misforstått, så kan du ikke legge in custom roms uten å låse opp bootloaderen. Selv om du legger inn orginal rom, så er denne åpen.

Tror ikke det finnes noen måte å låse bootloaderen med, men jeg så noe ang. å roote uten å låse opp bootloader(tror det var på Modaco ett sted)

Mener det var noe med at du kan få root access i os, men ikke legge inn custom roms, og ikke har tilgang til system.

Lenke til kommentar

Flasher du en HTC RUU fil overskriver den alt: Sytempartisjon, boot-partisjon, recovry-partisjon og radiopartisjon. Just like new. Bortsett fra at du muligens får en generisk engelsk versjon, men så lenge det er en offisiell HTC-versjon, synes jeg det hadde vært rat om de ble grinete av det.

Lenke til kommentar

"Men siden HTC kjøre sense" ... ærlig talt, det er vel ikke andre telefoner der ute som har fått orginal 2.2 rom enn Google Nexus? Man får hackedrom til hero og desire som kjører 2.2, men å kritisere HTC for å være treg, når alle andre er like trege, blir feil.

 

Helt klart, jeg er irritert jeg også, jeg ønsker meg 2.2 stock i forrigårs, men samtidig er det så mange fordeler med custom roms at jeg er ikke nevneverdig bekymret.

 

 

Lenke til kommentar
Hvordan surfer man uten trådløst nett og mobilt nettverk? Kan man gjøre noe annet enn å skrive SMS og ringe med telefonen om man setter den opp slik du beskriver? Hvis nei, hva er vitsen med å kjøpe en slik telefon om man ikke skal *bruke* den?

 

Du har fortsatt tilgang til EDGE :)

 

Fikk ikke til multisitat men Fring er også en fin msn klient.

Lenke til kommentar

Flasher du en HTC RUU fil overskriver den alt: Sytempartisjon, boot-partisjon, recovry-partisjon og radiopartisjon. Just like new. Bortsett fra at du muligens får en generisk engelsk versjon, men så lenge det er en offisiell HTC-versjon, synes jeg det hadde vært rat om de ble grinete av det.

Jeg gjorde den samme prosedyren på min forrige Desire, og da hadde jeg norsk språk. Jeg prøvde å kun legge inn samme HTC RUU på min nye Desire, og da får jeg ikke norsk, så der ligger en sperre en vei. Derfor tenkte jeg å roote og legge inn custom Froyo, for så å legge inn generic HTC RUU igjen, og antageligvis ha norsk språk igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...