Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mye cell-standby der. Er det dårlig dekning? Bytter den ofte mellom 2g og 3g? Jeg ville prøvd å sette den til å brke GSM only, og se om det hjalp.

 

Eg har lagt merke til år signalstyrken for mobilnettet ofte har vært veldig svak. Så gikk eg inn og gjorde som du sier her, og vips full styrke hele tiden.

 

Har også ligget høyt på cellestandby hele tiden.

 

Er det netcom som har dårlig dekning på wdcma?

Lenke til kommentar

Det nærmer seg stadig ett kjøp av Desire nå.. Blir så jeg kjøper over helga om jeg ikke får napp på en billig iPhone 3gs med stor plass. Hvordan er det med lagringskapasiteten til Desire? Er det sånn at man MÅ kjøpe ett ekstra kort til dyre dommer, og om det er så - hvor og hva er best?

Lenke til kommentar

Det nærmer seg stadig ett kjøp av Desire nå.. Blir så jeg kjøper over helga om jeg ikke får napp på en billig iPhone 3gs med stor plass. Hvordan er det med lagringskapasiteten til Desire? Er det sånn at man MÅ kjøpe ett ekstra kort til dyre dommer, og om det er så - hvor og hva er best?

 

Følger med 4GB som sagt, dog et 16GB kort koster vel rundt 400-500kr.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på en sort Desire, så jeg tenkte å bestille fra England. I den forbindelse lurer jeg på om det går an å flashe den med norsk ROM, og om det finnes noen gode, norske tastaturer med ÆØÅ. Alternativt: Er det stress å installere norsk ordbok/tastatur?

 

Håper noen har noen innspill på dette :)

 

Jeg har!

jeg kjøpte min telefon forrige uke på flyplassen i nederland, og den hadde da nederlandsk (og engelsk) spåk, tastatur og ordbok. Lastet ned Morelocale2 fra marked, og valgte norsk bokmål. Fikk da norsk i menyene på telefonen, norsk tastatur og norsk ordbok. Altså ikke noe problem.

 

Kan også legge inn en rom med norsk allerede ja.

Får ikke til dette. Har lastet ned morelocale2, men hva skal stå på custom locale? Får ikke norsk meny samme hva jeg skriver inn der. Noen som vet hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar

Er det netcom som har dårlig dekning på wdcma?

Varierer veldig, på jobb har ikke Telenor 3g-dekning i det hele tatt, mes netcom har tilnærmet full dekning. 3g-signaler trenger mye dårligere gjennom vegger enn GSM, så om du sitter langt inne i bygningen ifht basestasjonen, vil det og ha en del å si. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Noen her som har oppdatert til siste versjon av Handcent SMS og kun fått nummer på visningen og ikke navn på kontaktene? Irriterer meg veldig at kun nummer vises og ikke navn etter siste oppdatering.

 

Hmm, ja samme her. Etter at personen er lagt til i meldingen så vises bare nummeret, dog du ser jo navn og slik i lista du velger fra, men er vel vanlig at det skal stå navn istede, men det helt store problemet er det vel ikke.

 

Edit: Etter hva @carwin sa, så kan det hende jeg har misforstått, tenkte på feltet "To" når man sender meldinger.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen her som har oppdatert til siste versjon av Handcent SMS og kun fått nummer på visningen og ikke navn på kontaktene? Irriterer meg veldig at kun nummer vises og ikke navn etter siste oppdatering.

Menu - Settings - Custom style - Bubble settings - Others - Show names...

Eller er det noe annet du tenker på?

Lenke til kommentar

Noen her som har oppdatert til siste versjon av Handcent SMS og kun fått nummer på visningen og ikke navn på kontaktene? Irriterer meg veldig at kun nummer vises og ikke navn etter siste oppdatering.

Menu - Settings - Custom style - Bubble settings - Others - Show names...

Eller er det noe annet du tenker på?

 

Tenkte mer på når jeg går inn i Handcent, så vises kun nummer der det pleier å stå navn på hvem som har sendt meg meldingene jeg har fått. Prøvde metoden din nå, men forsatt vises det nummer og ikke navn.

Lenke til kommentar

Min mening er at minuset er batteriet, pluss er stort sett alt annet.

 

Noen som vil gjøre et eksperiment? Hvis batteritiden oppleves som dårlig OG du normalt lader med USB fra PC: Prøv å lade med vegg-kontakten istedet. Jeg begynner å lure på om det er en reell forskjell her. Selv om det i utgangspunktet høres rart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...