Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Opplever ofte at musikk spilleren min henger seg opp, har prøvd å skru av og på mobilen flere ganger, men fortsatt så henger den, og blir stående et minutt eller to før jeg får valget om å vente til programmet svarer, eller tvinge det til å avslutte.

 

Lurer på om flere har hatt dette problemet, og hvordan jeg evt. fikser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig det du sier, bruker ikke search people selv, går bare inn på telefonen, vil si det går fortere om man skal ringe uansett. Dog så skjønner jeg problemet, det er jo tross alt en ting som følger med mobilen og burde funke, noe den ikke helt gjør.

 

Ja eg har begynt å kun bruke telefon istedet for å gå via "søk kontakt". Er jo ingenting man ikke kan gjør via telefonmenyen som man kan gjør via "søk kontakter". Pluss at når man har gått via den veien for å ringe så kommer man helt ut til homescreen om man har satt det opp slik at telefon blir avsluttet når man legger på. Dette er flere trykk bespart hver gang man ringer noen og ikke skal gjøre noe på telefonen etter samtalen.

 

Får ikke slått av Wifi nå. Slår seg på igjen.... Jadda...

 

Hm, høres merkelig ut, har ikke hatt det problemet så langt, dog nå har jeg bare hatt telefonen i noen få dager. Kanskje du har installert en app som ikke vil at wifi skal slå seg av?

 

Hehe... Var nok Y5 battery saver som køddet det litt til. Fjernet det, da det ikke fungerte helt som eg ønsket....

 

Bla. fikk den problemer på bybanen da eg skal ha nett langs hele banen, og Y5 slo jo av wifi med engang banen forlot stasjonen :D

Lenke til kommentar

Opplever ofte at musikk spilleren min henger seg opp, har prøvd å skru av og på mobilen flere ganger, men fortsatt så henger den, og blir stående et minutt eller to før jeg får valget om å vente til programmet svarer, eller tvinge det til å avslutte.

 

Lurer på om flere har hatt dette problemet, og hvordan jeg evt. fikser dette?

 

 

Kan være minnekortet ditt som er synderen her? Musikk filene dine ligger på SD kortet regner jeg med, så kanskje det er noe trøbbel der? Har ikke brukt den innebygde musikkspilleren så alt for mye enda, men av det jeg har testa så langt, så har ikke jeg hatt noe lignende problem.

 

Ellers finnes det vel andre musikk avspillere på markedet, som du evt. kan prøve frem til en evt. ny rom oppdatering som kanskje fikser problemet ditt. Kan jo også være så enkelt som at en restart av telefonen kan hjelpe, midlertidig værtfall.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg sånn skjermbeskyttelse, type tettsittende plast (slik som iPhone) her om dagen. Det sitter som støpt, i tilelgg FÅR jeg ny dersom den er i ferd med å dette av. :yes:

 

Ka type?

 

Kjøpte den på Telekiosken, aner ikke hva slags type det er... Bare sånn flak som du stryker på skjermen, for å unngå riper. Silikonbeskyttelsen jeg kjøpte på Ebay har jeg ikke fått enda. Er vel på vei, håper jeg! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...