Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok en merkbar forskjell i utholdenhet fra batteriet når den er ladet i USB istedetfor med adapteret. Er ikke bare Desire jeg har merket det på.

Aha. Kanskje det er noe i det da.

 

Noen som har prøvd heftigere lader enn 1000mA?

 

F.eks. 1500 eller 2000?

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Min mening er at minuset er batteriet, pluss er stort sett alt annet.

 

Kommer an på hva du har som alternativ. Batteriet på Desire'n er ikke vesentlig dårligere enn f.eks. iFøn, HTC HD2 eller andre smarttelefoner med stor skjerm. (Hadde HTC TYTN II og den holdt ikke lengre den.) Forskjellen er evt. at Desire'n er så morsom å bruke at du bruker den altfor mye... :yes:

Lenke til kommentar

Den absolutt største grunnen til at jeg kvittet meg med min Nokia N97, var at denne fordømte drittelefonen gang på gang ringte med "Nokia Tune" på tross av at denne ringetonen ikke var satt til å bli brukt noen steder. Nå ringte min nye HTC Desire nettopp, og hva hører jeg? Føkkings Nokia Tune! Jeg har aldri følt meg så hjemsøkt før! Heldigvis tok det ikke mer enn et sekund eller så før jeg skjønte at lyden kom fra Nokia-handsfreen i øret mitt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den absolutt største grunnen til at jeg kvittet meg med min Nokia N97, var at denne fordømte drittelefonen gang på gang ringte med "Nokia Tune" på tross av at denne ringetonen ikke var satt til å bli brukt noen steder. Nå ringte min nye HTC Desire nettopp, og hva hører jeg? Føkkings Nokia Tune! Jeg har aldri følt meg så hjemsøkt før! Heldigvis tok det ikke mer enn et sekund eller så før jeg skjønte at lyden kom fra Nokia-handsfreen i øret mitt...

 

 

Fantastisk :):new_woot::thumbup:

Lenke til kommentar

Telefonen min kom med siste oppdatering og radioen fungerte fint.

 

Det jeg for øvrig liker best med denne telefonen (som for så vidt også kan gjelde alle Android-telefoner) er hvor utrolig rikt utvalg man har på Marked. Dette på tross av at kun gratisprogrammer er tilgjengelig. Det er flere ting jeg har stusset på eller som jeg har savnet, så har et kjapt søk ledet meg til en app som fikser problemet. For litt siden fikk jeg det for meg at jeg vil ha en nedteller på skjermen min som viser hvor lang tid det er igjen før siste arbeidsdag på jobben min. Jeg søkte på "Countdown widget" og vips, nå står det at jeg har 85 dager igjen her. Det ideelle hadde vært om den viste timer og minutter også, men jeg er fornøyd.

 

 

Edit: Snur du "W" i Widget opp-ned, da får du Midget. Utrolig nok finnes det ingen "Midget Widget" på Marked. Jeg er skuffet.

Endret av Bradbury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt virker den..... Tenkte du at HTC selger tusenvis av mobiler med en radio som ikke funker? Eller tenkte du at oppdateringen hadde drept radioen?

 

 

Tusen takk for ett flott svar. Da må jeg nok sende tlf min til rep. Kjekt med ett forum der man kan få klare svar.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan teste radioen på Htc Desire så jeg får bekreftet at den virker. Det gjør ikke min. Har den nyeste oppdateringen.

 

Radioen funker som gull den. Prøvde den ikke før nå for jeg har dårlig erfaring med div tlf og mp3-spillere med radio, men denne har god dekning og faktisk skikkelig god lyd også (testet med skikkelige øretelefoner - AKG K518DJ).

:thumbup:

Lenke til kommentar

Er det noen som kan teste radioen på Htc Desire så jeg får bekreftet at den virker. Det gjør ikke min. Har den nyeste oppdateringen.

 

Radioen funker som gull den. Prøvde den ikke før nå for jeg har dårlig erfaring med div tlf og mp3-spillere med radio, men denne har god dekning og faktisk skikkelig god lyd også (testet med skikkelige øretelefoner - AKG K518DJ).

:thumbup:

 

Takk for svar! Har prøvd min litt mer nå. Hvis jeg søker manuellt får jeg inn noe, men autosøk finner ingen stasjoner. Litt dårlig dekning her hos meg kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...