Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg gleder meg mest til nå, er å få testet Android for første gang hehe :) Jeg synes jo min Nokia 5800 er "høyteknologisk" hehe :) Tror jeg får starte å lese meg opp på android nå.

 

en annen ting:

Så en plass her på amobil om en annen HTC som skal komme straks, som visstnok var mer "ungdommelig" design på. Noen som vet hva/hvor jeg finner dette? Bare litt nysgjerrig på designen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Telenor pleier å være treg med å legge ut nye modeller i sin nettbutikk? Ser ikke HTC Desire der enda. Eller pleier de ikke legge ut modeller på forhåndsbestilling.

 

Har sett et Telenor-abonnement som jeg faktisk kun vil ende opp med ca 50 kr mer i mnd med mitt forbruk i dag, og da kan jeg jo kanskje binde med til 12 mnd og få den til en rimeligere pris.

Lenke til kommentar

Hva har dette med Desire å gjøre?

 

De inneholder interessant informasjon om den nye versjonen av Sense som du finner på Desire og eventuelt nye applikasjoner fra HTC som følger med både på Desire og Legend. Inntil det begynner å dukke opp testenheter av Desire hos de ulike publikasjonene så syntes ihvertfall jeg det er interessant å lese om Legend pga samme software. :)

Lenke til kommentar

Fine tester av Legend, får nesten mer lyst på denne enn Desire ;)

 

Men, skal ikke disse to mobilene slippes omtrent samtidig? Hvorfor er det da "bare" omtaler av Legend som legges ut?

 

Og hvorfor koster de det samme? Jeg begynner å lure på om norske nettbutikker enten har priset Desire for lavt eller Legend for høyt. Det andre alternativet er at HTC Legend ikke er en tregere, mindre versjon av Desire, men et helt annet produkt med fordeler som vi enda ikke vet om. (f.eks på softwaren)

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

 

Men, skal ikke disse to mobilene slippes omtrent samtidig? Hvorfor er det da "bare" omtaler av Legend som legges ut?

 

Og hvorfor koster de det samme? Jeg begynner å lure på om norske nettbutikker enten har priset Desire for lavt eller Legend for høyt. Det andre alternativet er at HTC Legend ikke er en tregere, mindre versjon av Desire, men et helt annet produkt med fordeler som vi enda ikke vet om. (f.eks på softwaren)

 

Hva tenker dere?

 

Sikkert ikke sendt ut så mange presse-eksemplarer av Desire enda, som igjen fører til at det ikke blir så mange omtaler. HTC har vel av ukjente årsaker valgt å sende ut Legend til de ulike publikasjonene først.

 

Tror ikke det er noen større forskjeller i software mellom Desire og Legend, er vel mer hardwaren som er ulik.

Lenke til kommentar

Mulig dette innlegget ikke hører hjemme i denne tråden, men jeg prøver:

 

Siden Desire (ihvertfall inntil videre) ikke kan rootes, så vil man ikke få tilgang til den betalte delen av Android Market. Jeg er helt uerfaren med Android, men jeg kom over denne linken:

 

http://tech-droid.blogspot.com/2009/11/android-market-on-emulator.html

 

..og fikk det til å fungere. På emulatoren kan jeg da få tilgang til hele Android Market, inkludert betal-delen. Spørsmålet er hva som vi skje hvis jeg kjøper en app via emulatoren. Vil jeg da kunne få tilgang til den via telefonen (som jeg ikke har enda) etterpå? Kjøpet er jo linket til min Google-konto, som jeg også skal bruke på den fysiske telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...