Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du at Desire har dårligere byggekvalitet enn Legend?

 

Unibody-designet i aluminium til Legend tror jeg nok vil være mer solid enn Desire. De som har holdt begge skryter spesielt av byggekvaliteten til Legend, og ikke like mye av Desire. Men hvilken modell som holder seg best over tid vet vi jo ikke sikkert enda.

Lenke til kommentar

Får man googles navigasjonspakke med på Desire slik som med N1? Jeg er svært nære å forhåndsbestille en fra El-Price nå men hvordan fungerer det med betalingen der da? Kjipt å binde opp 4000,- på denne hvis den ikke kommer ut før jeg får ny lønn i April allikevel.

Lenke til kommentar

"Hei! Nei denne er forventet til internett lager ca 15.03

 

 

Vennlig hilsen

for elprice.no"

 

Sendte mail og forklarte at jeg skal hjem i 3 uker og om jeg burde forhåndsbestille hjem eller til plassen jeg skal være i 3 uker. Om 15.03 er riktig så er det ganske mye raskere enn 08.04 som Netcom sier.

Lenke til kommentar

Fungerer Spotify for Android bra? Jeg bruker i dag Spotify på Symbian som fungerer ganske bra, og en sjelden gang på en iPhone 3G som fungerer ganske skuffende (tregt, kræsjer i blant o.l.).

Jeg syns Spotify på Android funker veldig bra, bruker det nesten hver dag. Syns ikke det er treigt, og jeg har en HTC Dream, som ikke er spesielt rask, så på Desire blir den nok så rask som den kan få blitt. Tror aldri jeg har opplevd at den har krasja.

Lenke til kommentar

Fungerer Spotify for Android bra? Jeg bruker i dag Spotify på Symbian som fungerer ganske bra, og en sjelden gang på en iPhone 3G som fungerer ganske skuffende (tregt, kræsjer i blant o.l.).

 

Jeg bruker Spotify på min Nexus One og kan bekrefte den fungerer bra. Grensesnittet ser veldig likt ut på Symbian og Android (men responsen er mye bedre på Android, men det har nok en del med telefonen/CPU å gjøre - Nexus One vs N97..). Er enig i at Android og Symbian klienten er bedre enn iPhone/iPod Touch sin klient (har brukt spotify en del tidligere på min iPod touch).

Lenke til kommentar

Hei

 

Ser at det er litt forvirring med datoen på HTC Desire. Datoen hos leverandøren vår er nå 18.03, og hvis det stemmer burde vi få de inn fredag 19.03 eller mandag 22.03

 

Og som vi har sagt tidligere i denne tråden, du kan kansellere ordren hos oss hvis varen ikke er sendt.

 

Har du betalt med Visa/Mastercard så vil ikke pengene bli trukket før varen er fysisk sendt, pengene er kun reservert, og denne reservasjonen vil vi fjerne hvis du kansellerer

 

mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

hvordan er d å laste inn filmer på HTC desire ? ser at mediaspilleren ikke støtter "avi" som HTC HD2 gjør.

 

er det teknisk umulig å se avi film på Desire eller finnes det en enkel løsning ?

Ikke ut av boksen, men HTC skal komme med en oppdatering som gjør det mulig :)

 

Jeg håper Opera Mini 5 er på plass til Android snart, og at divx kommer i en oppdatering kort tid etter lansering. Da ligger den an til å bli den perfekte telefon for mitt bruk. Eneste jeg skulle ønske den hadde ut av esken var mer internminne (gjerne 8-16 gb) i tillegg til minnekort og stereohøyttalere siden jeg bruker mobilen mye til videoavspilling.

 

32 gb minnekort bør komme på plass til fornuftige priser om ikke så lenge, da gjør ikke manglende internminne så mye. :)

 

Fungerer Spotify for Android bra? Jeg bruker i dag Spotify på Symbian som fungerer ganske bra, og en sjelden gang på en iPhone 3G som fungerer ganske skuffende (tregt, kræsjer i blant o.l.).

Browseren til Android funker meget bra. Brukte tidligere Opera Mini til det meste når jeg hadde en Nokia E65, men har ikke snudd meg etter at jeg begynte å bruke standard browseren.

 

Se forrige quote om DivX.

 

Spotify funker som tidligere nevnt svært godt. Har helt sluttet å bruke vanlig musikk på telefonen, annet enn til artister som Spotify ikke har (Metallica, Pink Floyd, Beatles).

Lenke til kommentar

Uff nå bestilte jeg en Desire fra El-Price gitt. Går fra iPhone hvor jeg har blitt en ivrig podcaster, det er jo så lett å abonnere på itunes å få de rett inn på telefonen. Hvordan er dette på Android egentlig?

 

Google har laget en podcacther som heter Listen, som jeg har hørt bra ting om.

Lenke til kommentar

Ble straks veldig usikker nå som HTC Incredible er like i nærheten.

 

Noen som vet noe mer om denne telefonen opp mot desire?

HTC Incredbile er i bunn og grunn bare en Verizon-brandet Desire. Eneste forskjell ser ut til å bli utseende. Ryktene sier også at den bare vil få 265mb RAM.

 

Mulig det, men den ser fortsatt mye bedre ut enn desire. Men det hjelper vel heller lite dersom den ikke blir å finne her til lands.

Lenke til kommentar

Democomputer: tusen takk for meget utfyllende svar.

 

Det jeg er ute etter er ett godt tilbud for HTC Desire, MED abbonement som har greie ringepriser samt greie priser for datatrafikk.

 

Hei

 

Avbetalingsoppsummering med totalpriser for første år:

Enkel: 1000MB data: Tele2 Champion, telefonpris: 1099, månedspris: 503, totalpris: 7215.

Grei : 500MB data: Chess iTouch, telefonpris: 1499, månedspris: 443, totalpris: 6815.

Lur : 1000MB data: ChessOn Flex, telefonpris: 1399, månedspris: 447, totalpris: 6763.

Lurere: 500MB data: Ventelo/OneCall, telefonpris: 1999, månedspris: 129+224, totalpris: 6315kr

 

Alle priser forutsetter middels forbruk fra telepriser.no, og frakt til Oslo. (Chess har gratis frakt)

 

 

Tele2 champion 349 (1000MB inkl.) med telefon til 1099kr.

Vanlig pris på 1000MB er 169, dvs at du betaler (349 - 169) = 180/mnd i avbetaling = (1099 + 12*180) = 3259 i totalpris for telefonen. Ved middels forbruk uten data koster tele2 champion 154 kr/mnd på toppen av de 349 for nedbetaling og data. Totalpris første år inkl frakt blir da (1099 + 12*(349+154) + 80) = 7215kr. Legg merke til at prisen etter første år blir vesentlig høyere enn alternativene, så her bør du bytte etter et år.

 

Hvis du vil klare deg med 500MB er chess itouch bedre med telefonpris 1499 og 199 avbetaling for total telefonpris (1499 + 199*12) = 3887, og med samme forbruk fra telepriser blir det 244/mnd inkl 89/mnd i datatrafikk. Totalpris første år blir da (1499 + 12*(199 + 244)) = 6815kr. Legg merke til at chess tar 5kt/MB utover grensen, det blir fort dyrt hvis du bikker 500MB...

 

ChessOn Flex er egentlig et bedre abonnement enn chess itouch, men de selger ikke telefon med det abonnementet. Men de selger telefon på avbetaling til eksisterende kunder. Dvs at du kan først bestille Flex tilpasset ditt forbruk, (248/mnd for 120min/130sms/1000MB dekker middels forbruk + data), for så å bestille telefon på avbetaling for eksisterende kunder til (1399 + 12*199) = 3787kr. Totalpris første år (1399 + 12*(199 + 248)) = 6763kr

Risikoen med dette er at du kanskje ikke får telefonen så raskt som mulig siden du først må bli kunde hos chess, og så bestille telefon.

 

Hvis du er i det sparsomme hjørnet kan en blanding av ventelo/OneCall der du bestiller telefon fra ventelo med nytt nummer som du ikke bruker (de tar ikke betalt for nytt nummer ser det ut til) og får telefonen til (1999 + 12*129) = 3746. Deretter bestiller du OneCall med datapakke til (55 + 169) = 224/mnd. Totalpris med frakt = (1999 + 12*129 + 80 + 12*(55+169)) = 6315kr. Her kan du selvsagt velge et annet abonnement, jeg tok det med best pris hos telepriser.no og som hadde datapakke. Datapakkene til OneCall går bare opp til 500MB, du selvsagt velge en mindre en også hvis du vil, men for sammenligningens del valgte jeg 500MB. Onecall er billige på data utover datapakken (0.99/MB)

 

~demo~

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...