Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..med tanke på at det finnes europeisk nettsteder som har fått tilsendt telefonen. To gode, tyske videopreviews (dog uten tale) finnes her.

 

Vet du at testere har mottatt Desire?

Youtube brukeren Androidpit skriver i del to av denne videoreviewen: "i had the device just one day and took a lot of video"

 

Jeg holdt nesten på å kjøpe en Nexus One da det er så lenge å vente...men jeg MÅ ha radio på øret mens jeg sykler på jobb!

 

Geir

Lenke til kommentar

Antok bare at androidpit hadde mottatt telefonen. Antagelsen min feil, beklager.

Det er trygt å kjøpe Nexus One, den har også radio innebygget. Den er bare ikke aktivert fra Google sin side, så en rooting med installering av Desire-ROM vil gjøre at radioen fungerer.

 

Ellers finnes det jo programmer som gjør at du kan høre radio over 3G.

 

De 16 dagene kan ikke gå kjapt nok...

 

EDIT: Ser ut til mobilen.no vil komme med sin preview i morgen.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Den er bare ikke aktivert fra Google sin side, så en rooting med installering av Desire-ROM vil gjøre at radioen fungerer.

 

Dette er desverre ikke tilfelle. Radioen virker ikke på N1 med Desire rom! LINK

 

Det spekuleres i om dette skyldes manglende antennetilkopling eller software. Hvis det førstnevnte skulle vise seg å være tilfelle, kan Nexus eiere skyte en hvit pil etter FM-radio.

 

Jeg er fremdeles fryktelig i tvil om N1 vs Desire. Ryktene sier av bootloaderen på Desire er låst, slik at vi må klare oss uten root tilgang(foreløpig?). Vi kan ikke forvente oss samme støtte fra modding miljøene Modaco og XDA for Desire sammenliknet med google sin telefon. Desire vil ikke bli solgt i det amerikanske markedet.

HTC har vist med Hero at firmware oppdateringer ikke akkurat er høyt prioritert der i gården..

Lenke til kommentar

 

Virker som knappene nederst er brune på Desiren?

Alle andre bilder jeg har sett på nettet viser dem i sølv.

 

Bra. Håper at ikke denne er en tidlig demo versjon, slik at sølv knappene er final.

Synes det ser mye finere ut med brune knapper.

Her er en fersk unpacking video der sølv knappene er borte vekk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CBKaVGPfjy8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...