Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Jeg ringte faktisk til kundeservice for Telenor sin nettbutikk i forrige uke for å høre om HTC Desire...og de visste ikke engang hvilken telefon det var. Så da ble jeg litt skuffet over hele nettbutikken til Telenor. Trodde de var betalt for å holde seg oppdatert på hva som beveget seg på markedet jeg..vel vel, Elprice to the rescue ;)

 

Jeg kontaktet også Telenor da Elprice ikke solgte telefonen med binding mot det abonnementet jeg var interessert i. De sa det bare var å kjøpe den med binding mot Telenor Fritid, så ville de endre til abonnementet jeg vil ha så snart jeg tar kontakt med dem i ettertid. Så det løste seg forsåvidt for min del. Sparer ca 1700 kr ved kjøp av telefonene, og det blir kun 50 kr mer i mnd i forhold abonnementet jeg betaler for i dag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk sans for hvordan Elprice gjør dette. I stedenfor å sette en ubekreftet dato som så og si aldri stemmer, så lar de den stå ubekreftet. Synes dette er mye mer kundevennlig enn de som setter 8. mars og står hardnakket på dette frem til den plutselig endres. At de i tillegg er inne på tråden her er jo en fin bonus. Jeg kommer ikke til å slette min bestilling fra Elprice, selv om jeg og selvsagt ønsker å få telefonen i går :)

Lenke til kommentar

Og derfor bestiller jeg aldri fra Elprice, lenger......

 

Elendige leverandører som ikke kan stoles på

 

offtopic :yes:

 

 

 

 

HTC desire "review"

Er spent på hvilke leverandører du har som får telefonen til landet før offisiell lanseringsdato...

 

 

 

Har vel aldri sagt noe om å få den tidligere?

 

det er Elprice kundeservice OG leverandøren som roter. fra ubekreftet 27 mars til bekreftet 18. mars til 8. April

 

Har flere erfaringer med rot når jeg kontaktet elprice med villedende dato og unnskyldninger.

 

flott at det står ubekreftet på elprice.no, så hvorfor i all verden skriver "elprice" om fiktive datoer her på forumet og ikke bare latt elprice.no tale for seg selv

 

useriøst på elprice sine vegne og bare forsterker mitt syn på elprice sin kundeservice angående datoer og unnskyldinger

 

 

kan vel stryke leverandøren da alle butikker får nye datoer å forholde seg til hele tiden, det er måten elprice formidler sine datoer til kundene sine som er dårlig

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Jeg fulgt denne tråden siden den ble startet opp, og jeg synes Elprice har oppført seg pent og profesjonelt. Alltid nyttig og, så langt jeg kan se, ærlig informasjon. Selv da de fikk bekreftet dato fra HTC, sa de at de ikke kunne garantere noe enda.

 

Så jeg vil gjerne takke Elprice for den jobben de har gjort her inne med å holde oss oppdatert, jeg har ihvertfall satt stor pris på det.

Lenke til kommentar

+1.

 

Før launch av noe som helst har man bare en ubekreftet dato å forholde seg til. Intet mer eller mindre. Det er produsenten selv som oppgir dette til de forskjellige butikkene. At noen tar seg tiden til å informere oss på et forum, istedet for å bruke 1 dag på å svare på mail (som er vanlig av nettbutikker) setter i hvert fall jeg stor pris på. Kudos til Elprice. Kewell kan jo prøve på telenor.no, elkjøp.no, expert.no etc og se om det er noe mer hjelp å få der? Neppe.

Lenke til kommentar

Men herregud, elprice.no hadde jo en ubekreftet dato, datoer som hoppet opp og ned hele tiden. Jeg fikk et annet svar når jeg mailet elprice.no om når telefonen skulle komme. Og da på grunnlag av at jeg skal reise og ville vite om jeg kunne bestille telefonen til reiseplassen min eller ikke.

 

Artig hvor raskt dere blir "lurt" bare fordi elprice.no har funnet ut at store deler av markedet henger her og bare viser seg frem og sier. "Kanskje", og det er da nok for at elprice er profesjonell og tillitsverdig?

Lenke til kommentar

Har selv gode minner fra tiden før vi fikk N95, hvor elprice var veldig informative og forståelsesfulle, så selv om de kanskje ikke er no bedre enn andre på datoene synes jeg de skjønner seg godt på first adopters/phone-geeks og viser interesse for de som jo danner første-inntrykkene i markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...