Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha. Det er jo en relativt enkel fremgangsmåte. Kjøpe i emulatoren og så bare flytte filen til telefonen.

 

Filtreringen for market er altså basert på sim-kortet, mener dere? Det går ikke på operatøren, altså? Hver operatør har jo en unik ID for hvert land den opererer i (Telenor i Norge har en annen ID enn Telenor i Sverige, f.eks). Men for all del, SIM-kortets ICC-nummer har jo også landskode innebygd, så det er enkelt å filtrere basert på dette.

Filtreringen på markedet er basert på simkort og operatør. MNC og MCC blir satt sammen til en kode som blir sendt til google når du går inn på markedet. Det er grunnen til at enkelte operatører i Storbritannia har forskjellig innhold, kunder hos Orange har mindre innhold enn de som bruker f.eks. O2 osv. Dette skal visstnok ikke skje, men det er nok noe trøbbel her en plass :)

 

 

Jeg har ikke en android telefon idag, så jeg skjønner ikke hva dere snakker om, men er det mulighet for å legge opp en guide som sticky? Det er helt sikkert gull for flere som skal ha seg noe andorid gjudis. Så man får brukt norske kreditkort? Nice.

Sånn veldig teoretisk tror jeg det skal være mulig å bruke en slags proxy som endrer dataen som blir sendt til Googles servere, men dette er veldig spekulativt. Jada. Jeg bruker per dags dato mitt norske VISA-kort for å kjøpe programmer ved å bruke Market Enabler til å endre den koden som jeg nevnte tidligere til en operatør i Tyskland eller USA, alt etter hva jeg foretrekker.

 

Kan vel snekre opp en guide når den tid kommer.

Lenke til kommentar

I alle anmeldelsene nevnes det hvor bra Legend ser ut, at den er en god del penere enn Desire osv.

 

Er det bare jeg som liker Desires design bedre?

 

Absolutt ikkje. Det fyrste eg tenkte når eg såg bilete av Legend var rett og slett at den var stygg. Desire ser mykje meir delikat ut og meir eksklusiv.

 

Kva er eigentleg den store forskjellen mellom Legend og Desire anna enn utsjåande? Er Legend raskare etc?

 

Trur nok det blir ein Htc Desire for min del :)

Lenke til kommentar

En av fordelene med slike åpne operativsysmtem er jo at man kan laste ned emultaorer fra eldre spill osv. Finnes det for eksempel Super Nintendo-emulatorer som fungere med touch-skjerm og android?

 

Jada, det finnes.

 

SNesoid for Super Nintendo, GBCoid for GameBoy Classic/Colour, GameBoid for GBA osv osv :)

Lenke til kommentar

Vel ser Legend bra ut, men jeg synes ikke Desire står noe tilbake designmessig. For meg ser det dessuten ut som om Legend har utnyttet plassen dårlig. Det er ikke stor forskjell på telefonene fysisk, men Legend har allikevel betydelig større skjerm!

 

Har regnet på det nå og det viser seg at Desire er 13,3% større fysisk, men har 27,8% større skjerm! Faktisk dekker skjermen til Legend under halvparten av fronten (48,3%), mens Desire sin skjerm dekker 57,8% av telefonen.

 

(Om noen ikke stoler på utregningene mine, er det bare å si fra ;) )

Lenke til kommentar

En av fordelene med slike åpne operativsysmtem er jo at man kan laste ned emultaorer fra eldre spill osv. Finnes det for eksempel Super Nintendo-emulatorer som fungere med touch-skjerm og android?

 

Jada, det finnes.

 

SNesoid for Super Nintendo, GBCoid for GameBoy Classic/Colour, GameBoid for GBA osv osv :)

 

Ok :)

Blir det "virtuelle knapper" på skjermen som brukes da?

Jaja, det fungerer kanskje det også.

Lenke til kommentar

Kan legge til noko informasjon som eg fekk når eg stakk innom ein Expert butikk i nærleika her.

Fekk bekrefta av dei at den kom til å bli å finne den 8. April.

Men at fellesleverandøren for Noreg fekk den inn rundt den 27-28 for så å klargjere den for salg.

Dette er informasjon eg fekk etter at dei ringte til sin HTC leverandør.

Så release rundt den 31. Mars i UK kan nok stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...