Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Niklas sa: "Hvis jeg får sjansen, tar jeg alle pengene selv."

Hva betyr det? At han er en egoistisk mann.

Hvorfor ta det så tungt? Er jo bare et spill med ubetydelig underholdning altså.

 

Dere tar det jo alt for tungt, er jo faktisk snakk om ubetydelig underholdning altså.

Lenke til kommentar

Alle vet hvor verdig vinner Carl var. Han lagde mest liv, var morsomst og tok helt av i hver episode. Tine var en slags pedagog for alle de andre som hadde det tøft og snakket med de. Hun var ikke uvenner med noen.

 

Niklas klikket jo helt når han ikke vant. "De backstabba meg, Livet mitt gikk fra å være helt på topp til helt på bånn" osv.

Feil. Han sa at den største opplevelsen gikk til å bli helt på bånn. Kveldens episode var alene nok til at Carl ble uverdig. :)

Lenke til kommentar

Jaja håpet nesten på at niklas vant jeg, Carl ødla jo mye på den talen i dag føler jeg... Men men kunne egentlig ikke brydd meg mindre har bare sett på det for morroskyld :p

 

btw, glad jeg ikke har lest i tråden de to siste dagene, så det var par spoiler j**ler som har prøvd å ødelegge :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at alle skal vende seg mot Carl bare fordi han også skjønte at han måtte starte å spille spillet

 

Har aldri likt Carl, bare så det er sagt.

 

Når Petter splittet han og Tine pratet han som en bortskjemt drittunge, han sutret å prata om at han skulle ta igjen på Petter, at han måtte passe seg osv. Når Petter gikk ut igjen, begynte han å snakke som om det var han som fikk han ut. Idag sitter han å prater dritt om Niklas foran alle, det er ikke akkurat taktisk.

 

La oss ta tenke tilbake til Patrick og Jon.

Lenke til kommentar

Det beste vinnerparet hadde vært Emil/Caroline.

 

Emil har spilt seg gjennom spillet med godt humør hele veien, aldri dolket noen i ryggen, snakket noe taktikk, rakket ned på andre eller vært selvgod. I tilegg så er han fet og lager mye liv. En personlighet som det ikke er mulig å misslike.

 

Caroline er den som har blitt pøst må med vanskelige valg og en av de som virkelig har måttet kjempe med nebb og klør for å holde seg på hotellet, hun har opparbeidet seg mye respekt blandt de andre deltakerne.

 

De er vel de som er mest verdige vinnere, hvis vi skal si det slik :)

Lenke til kommentar

Det stemte altså det som ble sagt for langt over en måned siden på VGD, ikke overraskende. Både Emil og Torbjørn var alt for feige til å avgjøre dette, det ser vel alle. Torbjørn gikk dit fordi Vic gikk dit, og ingen andre turte å gjøre noe. Når det stod 4 stykker bak Niklas og Thea var jeg helt sikker på at nå vinner Tine og Carl. Det er ALLTID en fordel å være outsider i et sånt spill. Skal bll interessant å se hvem Vic mener er verdig vinner. Hun snakker så mye om hvordan de har gått gjennom oppholdet, og at de ikke har hatt det noe tøft. Greit nok det, forsåvidt. Hun hadde 2 sjanser og misbrukte begge ble sendt ut. Som alle vet, "Som man reder, ligger man". Det bør Vic se litt på. Hun hadde ikke redet sin seng bra, og dermed lå hun ikke bra heller. Hun ville styre hele hotellet og det gjorde hun i uke etter uke, og tilslutt ble hun gjennomskuet og falt for egne knep. Det er aldri de som spiller mest offensivt som vinner noe sånt, men heller de som holder seg litt i bakgrunnen. 

 

Uansett, ikke noe å si på Tine og Carl vant. Fullt verdig begge to, ellers hadde de aldri kommer til finalen. Dessuten har ingen av de blitt stemt ut for så bli sendt inn igjen. Syns det teller litt også jeg, da har man på en måte fått en ekstra sjanse i forhold til de andre deltakerne. Ellers, MEGAskuff at Daniel ikke kom inn igjen. Han gjorde noe så inni hesteræva dumt da han valgte Victoria til sin partner når han sjekket inn. 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...