Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke stort å vinne 300 000,- da? I tillegg får man gratis mat og drikke i en drøy måned, pluss at man får bo på en av verdens beste resort.

 

Nå overvurderer du kanskje det å "bo" på denne resorten. De oppholder seg der ja, men er langt fra det å bo på et hotell og være med på PH.

 

Det ligner mer på fengsel en det å bo på resort.

De har selvfølgelig ikke lov til å forlate hotellet. De kan heller ikke gjøre hva de vil, de har ingen bøker, aviser, internett, tv, telefon.

De har ikke lov å snakke om hva de vil (f.eks livet hjemme, fotball, sport, politikk, reising osv) var forbudt. Skjedde dette kom produsentene bort å ba de om å prate om ting som hadde skjedd på hotellet eller skulle skje.

 

Dessuten kunne de ikke gå hvor de ville inne på selve hotellet heller. Carl ble jo truet med å bli kastet ut da han hadde sniket med seg Tine inn i skapet og i sjul for kameraene. Da sendte også produsentene inn flere av deltagerne for å få de ut av skapet.

 

De er med på Paradise Hotel og bor på en resort, men det er langt fra det de er med på å det å bo på en slik resort IRL.

 

Jeg NEKTER å tro at de kun får prate om det som skjer på hotellet!

Selvfølgelig prater de om hverdagslige ting som opptar dem selv!

Lenke til kommentar

Mer slik:

 

"Jeg er veldig interessert i fotball"

 

"Å, jeg også. Hvilke lag holder du med?"

 

"Brann, de taper jo alle kampene sine. Håper virkelig at de får inn en kraftspiss i boksen som kan score mål."

 

"Ja, eller så kan de....."

 

Så fortsetter det slik i 30 minutter, kunne like godt dratt til syden og høre på en samtale mellom to tilfeldige på stranden, fremfor å se på paradise. :p

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Mer slik:

 

"Jeg er veldig interessert i fotball"

 

"Å, jeg også. Hvilke lag holder du med?"

 

"Brann, de taper jo alle kampene sine. Håper virkelig at de får inn en kraftspiss i boksen som kan score mål."

 

"Ja, eller så kan de....."

 

Så fortsetter det slik i 30 minutter, kunne like godt dratt til syden og høre på en samtale mellom to tilfeldige på stranden, fremfor å se på paradise. :p

Min var egentlig mer rettet mot han som mente de liksom kunn kunne prate om det som skjedde på hotellet..

Lenke til kommentar

Jeg har også fått høre at enkelte deltakere har fått reprimander fra produser for å snakket for mye om livet "ute" og har blitt oppfordret til å kun snakke om: Parsermoni, de andre deltakerne, spillet og pandoras eske f.eks.

 

Also, ordet "Stek" eller "Stekare" var kult å si i 2007.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt steke-singleten fra stekare.no da ?

Og hva skjer om man sender STEK til 2940 ?

 

Ikke bestill fra stekare.no, men stek.no. Hvorfor?

 

Les ;):

http://www.bt.no/kultur/media/Full-krangel-med-Paradise-vinner-1089569.html

Hvorfor betale 100,- mer hos Stek.no? Det er jo ingen bevis for hvem som har ideen.

 

Gjør som du vil, men forsvarskommentarene til Carl virker ikke særlig overbevisende.

Lenke til kommentar

En side av han er jævlig fet, mens en annen oser det taper av. Han finner på mye artig sprell, men så snart han får press på seg, blir han feig, viser manglende selvinsikt og er ekstremt elendig til å snakke for seg.

 

Litt offtopic: Ser at det er en del her som liker Hayden Panettiere, creds for det :)

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...