Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carl: Haiti ofre... *kaster opp*

 

Kaster opp av den kommentaren der.

Kaster opp av folk som ikke ser hvor fail Carl er.

Kaster forøvrig opp av utsagnet hans til DB og: "Jeg er jo den villeste karen, så det var en selvfølge at jeg skulle vinne finalen. Men siden jeg ikke har fått lov til å si det til noen, fortrengte jeg det bare. Nå er det godt å ikke måtte skjule det lenger, sier Carl Eliassen (22) til Dagbladet på finalefesten på LUUX i Oslo."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle vet hvor verdig vinner Carl var. Han lagde mest liv, var morsomst og tok helt av i hver episode. Tine var en slags pedagog for alle de andre som hadde det tøft og snakket med de. Hun var ikke uvenner med noen.

 

Niklas klikket jo helt når han ikke vant. "De backstabba meg, Livet mitt gikk fra å være helt på topp til helt på bånn" osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carl: Haiti ofre... *kaster opp*

 

Kaster opp av den kommentaren der.

 

Kaster opp på skoene dine

 

Dårlig comeback

 

Det var da ikke noe comeback, jeg bare mangler all form for empati for retarder som tror de oppnår heltestatus ved å gi løfter på TV som de aldri kommer til å holde i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Alle vet hvor verdig vinner Carl var. Han lagde mest liv, var morsomst og tok helt av i hver episode. Tine var en slags pedagog for alle de andre som hadde det tøft og snakket med de. Hun var ikke uvenner med noen.

 

Niklas klikket jo helt når han ikke vant. "De backstabba meg, Livet mitt gikk fra å være helt på topp til helt på bånn" osv.

 

True story!!! :cool:

 

Savnet Stian i juryen, tro hvem han ville valgt?

Lenke til kommentar

Der dreit carl på seg. synd gitt.

 

håper fortsatt dem vinner, og at tv3 bare prøver å få det til å se ut som thea og niklas vinner, for å overraske oss.

Er det en ting TV3 kan, så er det å få oss til å tro det ene, men de ender med å gjøre det andre. Så hadde egentlig ikke kommet som en så stor sjokk dersom Carl/Tine vinner.

 

Alle vet jo at TV3 er gode på dette og forventer dermed at Carl/Tine vinner, men akkurat denne gangen har de lurt oss (x2 :p) og dermed vinner Niklas slik de hinter til ;)

Du ble lurt i hvert fall. :!:

Lenke til kommentar

Der dreit carl på seg. synd gitt.

 

håper fortsatt dem vinner, og at tv3 bare prøver å få det til å se ut som thea og niklas vinner, for å overraske oss.

Er det en ting TV3 kan, så er det å få oss til å tro det ene, men de ender med å gjøre det andre. Så hadde egentlig ikke kommet som en så stor sjokk dersom Carl/Tine vinner.

 

Alle vet jo at TV3 er gode på dette og forventer dermed at Carl/Tine vinner, men akkurat denne gangen har de lurt oss (x2 :p) og dermed vinner Niklas slik de hinter til ;)

Du ble lurt i hvert fall. :!:

 

Du ble lurt x3 faktisk, lol.

Lenke til kommentar

Husker folk drev å sa at Niklas aldri hadde gått ut i media og vært sur på Tine og hele konseptet om han hadde vunnet. Jeg sa at TV3 regisserer hva deltakerne sier i media, folk lo. Hva tror dere nå?

Wtf?

 

JADDA!!!!!! :D

 

At Niklas ikke vant er gleden her. Takler ikke den fyren.

Hvorfor? Måten Carl har lagt seg fram de siste 2 ukene gjør han til en mindre verdig vinner enn Niklas, etter min mening. Kveldens opptreden burde ene og alene være nok til at han ikke vinner.

 

Skjønner virkelig hvordan Torbjørn kunne dolke Niklas i ryggen på den måten. Han var favoritten min, men det var utrolig dårlig.

Lenke til kommentar

Carl har helt klart flakset mye frem og tilbake den siste uken, men har aldri vært fan av Niklas, og Thea gir jeg en lang faen i, så for meg var de ikke veldig verdige vinnere. Takler bare ikke Niklas.

 

Carl har derimot vært konge hele sesongen og fortjente å finne, sammen med Tine som har vært på hotellet siden dag 1.

Lenke til kommentar

 

Der dreit carl på seg. synd gitt.

 

håper fortsatt dem vinner, og at tv3 bare prøver å få det til å se ut som thea og niklas vinner, for å overraske oss.

Er det en ting TV3 kan, så er det å få oss til å tro det ene, men de ender med å gjøre det andre. Så hadde egentlig ikke kommet som en så stor sjokk dersom Carl/Tine vinner.

 

Alle vet jo at TV3 er gode på dette og forventer dermed at Carl/Tine vinner, men akkurat denne gangen har de lurt oss (x2 :p) og dermed vinner Niklas slik de hinter til ;)

Du ble lurt i hvert fall. :!:

 

 

Du ble lurt x3 faktisk, lol.

Prater du om? Det jeg sa, skjedde jo..

Lenke til kommentar

EDIT

 

"Jeg er jo den villeste karen, så det var en selvfølge at jeg skulle vinne finalen. Men siden jeg ikke har fått lov til å si det til noen, fortrengte jeg det bare. Nå er det godt å ikke måtte skjule det lenger, sier Carl Eliassen (5) til Dagbladet på finalefesten på LUUX i Oslo."

Lenke til kommentar

Carl: Haiti ofre... *kaster opp*

 

Kaster opp av den kommentaren der.

 

Kaster opp på skoene dine

 

Dårlig comeback

 

Det var da ikke noe comeback, jeg bare mangler all form for empati for retarder som tror de oppnår heltestatus ved å gi løfter på TV som de aldri kommer til å holde i virkeligheten.

 

Det står bare respekt over at han vil bruke pengene på haiti-ofrene, hva er grunnen til å spy av det? Hva gjør deg så skråsikker på at han ikke kommer til å holde løftet?

Endret av Ezoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...