Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle det ha vært noen fra slummen som skulle vinne, måtte det ha vært Emil. Mistet sansen for Carl de siste ukene, så da ville jeg heller at Niklas skulle vinne. Tviler på at TV3 hadde latt det skje da, for juryen hadde da blitt beskyldt for korrupsjon.

Lenke til kommentar

Assa, å være med på PH i det store og hele er jo en helt utrolig opplevelse, samme som at alle på farmen, robinson osv mener at det er en stor opplevelse. Å tenk deg hvor stort det er å vinne, eller i det hele tatt komme i finalen! Av så mange mennesker som var med, så var DU i finalen, kom ikke å fortell meg at det ikke er stort.

 

Niklas sa jo selv han ikke hadde oppnådd noe særlig i livet, så å vinne en slik opplevelse blir vel kansje stort/størst for han, han har jo ikke opplevd barn å gifta seg enda, men når det skjer.. topper det nok PH ja, når den tid kommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke stort å vinne 300 000,- da? I tillegg får man gratis mat og drikke i en drøy måned, pluss at man får bo på en av verdens beste resort.

 

Nå overvurderer du kanskje det å "bo" på denne resorten. De oppholder seg der ja, men er langt fra det å bo på et hotell og være med på PH.

 

Det ligner mer på fengsel en det å bo på resort.

De har selvfølgelig ikke lov til å forlate hotellet. De kan heller ikke gjøre hva de vil, de har ingen bøker, aviser, internett, tv, telefon.

De har ikke lov å snakke om hva de vil (f.eks livet hjemme, fotball, sport, politikk, reising osv) var forbudt. Skjedde dette kom produsentene bort å ba de om å prate om ting som hadde skjedd på hotellet eller skulle skje.

 

Dessuten kunne de ikke gå hvor de ville inne på selve hotellet heller. Carl ble jo truet med å bli kastet ut da han hadde sniket med seg Tine inn i skapet og i sjul for kameraene. Da sendte også produsentene inn flere av deltagerne for å få de ut av skapet.

 

De er med på Paradise Hotel og bor på en resort, men det er langt fra det de er med på å det å bo på en slik resort IRL.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Assa, å være med på PH i det store og hele er jo en helt utrolig opplevelse, samme som at alle på farmen, robinson osv mener at det er en stor opplevelse. Å tenk deg hvor stort det er å vinne, eller i det hele tatt komme i finalen! Av så mange mennesker som var med, så var DU i finalen, kom ikke å fortell meg at det ikke er stort.

 

Niklas sa jo selv han ikke hadde oppnådd noe særlig i livet, så å vinne en slik opplevelse blir vel kansje stort/størst for han, han har jo ikke opplevd barn å gifta seg enda, men når det skjer.. topper det nok PH ja, når den tid kommer.

Sikkert noe jeg ikke ville angret på, men det er faen ikke stort i forhold til mange andre ting jeg heller kunne tenke å få gjort. Og når ble det eksepsjonelt stort å komme til en finale blant 20 stykker? oddsen/sjansen for det er jo dritstor i forhold til mange andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...