Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte aldri Carl egentlig, var alltid en Emil fan, men Carl fant på en del gøy. Men tror mest det var fordi han var dum, han var jo ekkel når Petter splittet Carl og Tine, og var dum på tale-delen på slutten også. Skulle ønske Emil hadde vunnet, jaja.

Lenke til kommentar

En side av han er jævlig fet, mens en annen oser det taper av. Han finner på mye artig sprell, men så snart han får press på seg, blir han feig, viser manglende selvinsikt og er ekstremt elendig til å snakke for seg.

 

Litt offtopic: Ser at det er en del her som liker Hayden Panettiere, creds for det :)

Hva er det å ikke like med henne? hun er jo perfekt.

 

Litt offtopic: Ser at det er en del her som liker Hayden Panettiere, creds for det :)

SML stjal avataren min. :(

 

Ontopic: Synes Carl begynner å bli en flau type, han driter seg loddrett ut i mine øyne.

No offence, men har aldri sett deg på forumet før :p håper jeg får beholde den av deg :)?

Lenke til kommentar

Er det konge å drite seg loddrett ut i all offentlighet? Da har jeg mine tvil om deg som person hvis du mener det.

 

For min del er det konge, jeg syntes hvertfall det er utrolig morsomt når han driter seg ut på den måten han gjør, hvertfall etter all den utrolig positive oppmerksomheten han har fått før finalen.

 

Jeg synest det er morsomt at Carl driter seg ut.

 

What he said.

Lenke til kommentar

Litt offtopic: Ser at det er en del her som liker Hayden Panettiere, creds for det :)

SML stjal avataren min. :(

 

Ontopic: Synes Carl begynner å bli en flau type, han driter seg loddrett ut i mine øyne.

No offence, men har aldri sett deg på forumet før :p håper jeg får beholde den av deg :)?

 

Tar ikke avatar så personlig, så kjør på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...