Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye nytt akkurat, men!

 

*bilder*

Fy faen, sorry ordbruk men herregud så pent. Please fortell launcher, widgets og hele opplegget du bruker i disse skjermene dine. Takk på forhånd. Herregud så pent...

Endret av Runar
Fjernet sitering av bilder.
Lenke til kommentar

Ikke så mye nytt akkurat, men!

 

*bilder*

Fy faen, sorry ordbruk men herregud så pent. Please fortell launcher, widgets og hele opplegget du bruker i disse skjermene dine. Takk på forhånd. Herregud så pent...

 

 

Slenger meg på denne, veldig stilig.

Endret av Runar
Fjernet sitering av bilder.
Lenke til kommentar

*bilder*

Omfg så nydelig. Hvilken apps bruker du for å gjøre den så pimp (lockscreen).

 

Takker! Lockscreenen er fra MIUI :)

Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm :p lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks!

Endret av Runar
Fjernet sitering av bilder.
Lenke til kommentar

Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm :p lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks!

MIUI er et rom, ikke en app. Det kommer sikkert til sgs 2 om en stund.

Endret av Mr Sm17h
Lenke til kommentar

Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm :p lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks!

MIUI er et rom, ikke en app. Det kommer sikkert til sgs 2 om en stund.

Åja rooting? Damn det forklarer det hele :p takk for hjelpen da:)

Lenke til kommentar

Ikke så mye nytt akkurat, men!

 

*bilder*

Rom: cleandhd (cm7)

Cm7 theme: phantom

 

Launcherpro pluss er launcher, og jeg bruker de medfølgende widgetsene for friends-tingen, kalender-saken og bookmarkssaken. Skinnet på widgetsene er clear-et-eller-annet av signals23 på markedet.

 

Lockscreen er widgetlocker. Der bruker jeg Miui clock widget og beautiful widgets for vær-saken. Selve skinnet til widgetlocker fant jeg få xda.

 

Fonten heter alliewriting.

 

Vær-widgeten under agenda/kalender-saken til launcherpro er yr.no widget av pixelspore (markedet)

 

Mappene med setup, tools osv. er laget med folder organizer (markedet). Så er det 3g watchdog widget, currentwidget og deretter watchdog sin widget. Google widgeten fulgte med CM7.

 

Musikkwidget er pure music widget (markedet)

Endret av Runar
Fjernet sitering av bilder.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

takk som deler :)

 

Mulig å dele wallpaperen? Og om du vet av andre wallpapers som er like simple med forskjellige farger?

 

sidebar: hvor skal jeg legge .tff filen for nedlastede fonts for at de skal dukke opp på mobilen?

 

Also: ikonene?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ikke så mye nytt akkurat, men!

 

*bilder*

Rom: cleandhd (cm7)

Cm7 theme: phantom

 

Launcherpro pluss er launcher, og jeg bruker de medfølgende widgetsene for friends-tingen, kalender-saken og bookmarkssaken. Skinnet på widgetsene er clear-et-eller-annet av signals23 på markedet.

 

Lockscreen er widgetlocker. Der bruker jeg Miui clock widget og beautiful widgets for vær-saken. Selve skinnet til widgetlocker fant jeg få xda.

 

Fonten heter alliewriting.

 

Vær-widgeten under agenda/kalender-saken til launcherpro er yr.no widget av pixelspore (markedet)

 

Mappene med setup, tools osv. er laget med folder organizer (markedet). Så er det 3g watchdog widget, currentwidget og deretter watchdog sin widget. Google widgeten fulgte med CM7.

 

Musikkwidget er pure music widget (markedet)

Trenger jeg å roote for å få noen av disse funksjonene? Men ellers, tusen takk for svar, herlig skjerm du har. Jeg henger alt for mye etter. BTW, hvordan adder man sliders på widgetlocker? fant noen fra xda forums jeg kunne laste ned.

Endret av Runar
Fjernet sitering av bilder.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...