Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het.

Hvor på menyen finner jeg launcherpro widgets? mulingens jeg er blind eller ikke fått med meg noe :p

 

Hold fingen nede på homescreenen som vanlig og trykk på LauncherPro Widgets :p

 

Noen som har noen tips til fine fonter som egner seg? Nå bruker jeg HelveticaLight, var ikke så dumt, men litt kjedelig.

 

- Avenir

- Gordon Heights

- Ubuntu

- Zegoe Light/Regular

- Decker

- Comfortaa

- Champagne And Limousines

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het.

 

Ja, jeg tror nok det er på tide å ligge fra seg ølen! :p

 

 

Haha, eventuelt følge med hva SwiftKey x beta bestemmer seg for at jeg har skrevet =P

Lenke til kommentar

SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het.

 

Ja, jeg tror nok det er på tide å ligge fra seg ølen! :p

 

 

Haha, eventuelt følge med hva SwiftKey x beta bestemmer seg for at jeg har skrevet =P

 

Haha :p Da er du selvsagt tilgitt!

Lenke til kommentar

SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het.

Hvor på menyen finner jeg launcherpro widgets? mulingens jeg er blind eller ikke fått med meg noe :p

 

Hold fingen nede på homescreenen som vanlig og trykk på LauncherPro Widgets :p

Jævla dumt spm fra meg, men han fikk jo sin calender widget uten sånne sorte ruter osv, var det jeg egentlig lurte på hehe. Men takk for svar og nå roota jeg mobilen min :) så venter på mye goder :)

Lenke til kommentar

takk som deler :)

 

Mulig å dele wallpaperen? Og om du vet av andre wallpapers som er like simple med forskjellige farger?

 

sidebar: hvor skal jeg legge .tff filen for nedlastede fonts for at de skal dukke opp på mobilen?

 

Also: ikonene?

No probem! :) Wallpaper'n ligger i dropbox'en min sammen med noen andre simple fine wallpapers. Link

 

Jeg bruker en app som heter "font changer" fra markedet for å bytte fonts. Da legger jeg font-filene i en Fonts-mappe på minnekortet, og app'en henter fontene derifra og setter dem som systemfont. Greit å bytte imellom der, for da kan man se hvordan fontene ser ut før man bytter :)

 

Ikonene heter Codex icons (søk på deviantart.com)

Lenke til kommentar

Trenger jeg å roote for å få noen av disse funksjonene? Men ellers, tusen takk for svar, herlig skjerm du har. Jeg henger alt for mye etter. BTW, hvordan adder man sliders på widgetlocker? fant noen fra xda forums jeg kunne laste ned.

For å bruke CM7 ROM må man roote ja, for det er et annet "operativsystem" enn det som ligger inne på telefonen fra fabrikken. For å få statusbaren slik jeg har den må man også roote og ha lagt inn CM7 ROM, for det er themes som er laget til denne ROM'en.

 

Ellers er det vel bare det å bytte fonts som også trenger root-tilgang.

 

Hvis du går inn på XDA på mobilen din og laster ned widgetlocker themes derifra, så vil du merke at de kommer i en zip-fil. Når denne er nedlastet til telefonen din, og du har Widgetlocker innstallert, kan du bare trykke på zip.fila med themet og telefonen vil spørre hva du vil åpne filen med. Da velger du widgetlocker og installer, også har du installert det themet. Så holder du fingeren på skjermen man kommer til inni widgetlocker og velger at du vil sette inn en slider, og finner den du innstallerte nettopp.

 

Er en Widgetlocker tråd som handler om hvordan det fungerer og eventuelle problemer folk har på XDA også, verdt å titte i hvis man ikke skjønner så mye enda :)

Lenke til kommentar

Her er den. Ellers er det ikke verre enn å søke etter "launcherpro theme" på Market hvis du vil ha flere.

Jepp, faktisk på xda forumet i går, greide jeg faktisk å overse linkene til han som lager slike widget skins. Men fant dem likavel, men tusen takk, det skal jeg gjøre fremover. Fikla noe latterlig mye på mobilen i går og kjøpte en hel haug med widgets osv :) Og @ slai takk for tips også :. Ha en ellers strålende dag :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...