Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvor mye ledig plass er det på ipad mini 2, om jeg kjøper 16gb. Jeg streamer det meste jeg kommer bruke den til. Finnes det både netflix og viaplay på ipad? Finnes det evnt en app å kjøre med chromecast? Mye spm her :)

Jeg har 11,9GB. Du får netflix og viaplay ja, Chromecast vet jeg ikke.

Ok. Siden jeg streamer omtrent alt så vil det tydeligvis holde til mitt bruk vil jeg tro. Bare se om noen har det inne nå i romjula

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er på utkikk etter tastatur-case. Vurderer så smått clamcase eller zagg slim book. Gjelder Air 2. Det jeg lurer på er hvordan det funker med engelsk layout når man vil taste på norsk. Er det bare å endre tastaturspråk på padden, så blir egnede knappene gjort om til æøå?

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter tastatur-case. Vurderer så smått clamcase eller zagg slim book. Gjelder Air 2. Det jeg lurer på er hvordan det funker med engelsk layout når man vil taste på norsk. Er det bare å endre tastaturspråk på padden, så blir egnede knappene gjort om til æøå?

 

yupp, sjekket for å være sikker, og får æøå på mitt engelske tastatur, åpenbart stemmer ikke layouten med hvordan det er påtrykket på andre knapper. Men når man blir vant til det,overlever man

Endret av technicality
Lenke til kommentar
hei


har gjenopprettet min gamle iPad 2 da den var så treg. (sikkerhetskopierte først)


men nå er alle programmer borte ? det er heller ikke mulig å hente de opp igjen i Appstore. f.eks så finnes ikke ruter (sporveien) i appstore lenger ?


Har synkronisert, men det hjelper heller ikke. ei heller finner vi nettbanken.


Noen som har tips eller råd ?


blir veldig glad for hjelp
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...