Gå til innhold

Frustrasjonstråden for Manchester United!


Latias

Anbefalte innlegg

Samme jævla scenario som fjoårssesongen, dette. Unngå tap for Chelsea på OT = Gull.

 

Men det skjer ikke. Ikke i år heller. De fem siste sesongene har ett eller annet lag klart back-to-back-seiere over oss (henholdsvis Blackburn, Arsenal, citeh, Liverpool og chelski), og jeg er sikker på at det skjer i år igjen. chelski har som alle vet muligheten.

 

I tillegg til dette, taper vi alltid på OT i løpet av en sesong. Sist gang vi gikk ubeseiret var i 98/99-sesongen; 16 seiere og 3 uavgjort ble fasiten til slutt da (eller var det 15-4-0? Gidder ikke å sjekke). Attpåtil har vi igjen helvetesstadion Ewood. Nei, dette ser mørkt ut.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Generell oppførsel på fotballsuportere. Jeg tror det er temmelig mange som jubler mere over at vi tapte en cl finale enn om eget lag hadde oppnådd noe. Jeg er drittlei av dette. Jeg elsker fotball, men fotballsupportere er en skam for hele rasen

 

Det verste som noen gang kan skje med en klubb er vist å tape en cl finale

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Vil ikke si jeg er frustrert, mer skuffet. Forestillingen mot Newcastle var elendig, rett og slett. Spillerne stresset, fikk ikke til å skape noe, mistet ballen altfor lett, det så nesten ut som om de har mistet all selvtilliten.. hva har skjedd?

 

Jeg føler egentlig at vi har hatt lignende situasjoner de 2-3 siste sesongene.. Det er mye snakk om hvor dårlige united var mot blackburn og newcastle, men kampene rett før det hadde vi to herlige 5-0 kamper.. Ligger på en 2plass, bare 3 poeng bak city..

Jeg syntes ikke laget er så godt som jeg ønsker, men jeg tror absolutt at united kan vinne PL i år også..

 

Dette er ikke noe krise, selv om det føles slik..

Lenke til kommentar

Vet at folk glemmer fort, og jeg vet at United "alltid" er svake før jul.

I denne sesongen startet vi jo knallsterkt, men vi har jo tap mot Palace, massakren mot Shitty, Newcastle, Blackburn, og vi har absolutt ikke vært like gode i denne sesongen som i fjor, selv om noen enkeltkamper i starten kanskje var bedre. Det er noe som mangler i laget, virker det nesten som.

 

Og joda, det er klart, alle har en formsvikt, og hjertet sier at vi vinner i år, men med det sterke laget City har, tror jeg det skal holde hardt. Hvertfall med den midtbanen vi har, eller ikke har. Og forsvaret, som ofte består av midtbanespillere er et problem.. vi får håpe SAF forsterker i vinduet..

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nani må ut i Januar (helst).

Han er rett og slett for dårlig, han strør seg rundt med feilpasninger og jeg klappet høyt når SAF byttet ut han med Scholes.

Når man snakker om Scholes må vi finne en erstatter av noe slag, som er rask fordi vi blir alltid overløpt i overgangsfasene til motstanderlaget og det er jeg så luta lei av.

Bare slenger ut et navn, Fellaini. For en spiller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fy faen, dette begynner å bli jævlig tragisk. Dette er den svakeste United-kampen jeg har sett på evigheter. Null innsats, null vilje. Sesongstarten har vært helt jævlig spillemessig. Slipper inn mål gang på gang, på gang, på gang. Hvor mange clean sheets har vi på snart 20 kamper? 2-3? Vi har nesten ingen kamper der vi har noenlunde ok kontroll. Hvor lenge skal vi klage på skader i forsvaret? Ja, det er et faktum at vi alltid har halve forsvaret skadet, men hva med å gjøre noe med det problemet? Evans, Vidic, Smalling, Jones, Ferdinand, Rafael, de har alle en skadehistorikk man kunne skrevet trilogier om. Det må da være lov å sette spørsmålstegn ved legene og fysioterapeutene i klubben når alle i forsvaret utenom Evra er skadet halvparten av året? Jeg nekter å tro at alle spillerne som kommer til oss er kjeks av natur, det må være noe galt med støtteapparatet i klubben.

 

Og Giggs, legg opp ffs. Du har vært god i 20 år, men nå bidrar du med null og niks. Du skulle ha lagt opp på topp etter 10/11-sesongen. Alt du gjør er å hindre utviklingen for de unge spillerne våre. Folk som Cleverley og Anderson fortjener å spille slike kamper som i dag, ikke 40-åringer med null fart og vilje. Og Young, jeg kan faen ikke tro at vi betalte £17m for han. For en overvurdert britisk drittspiller. Giggs, Young, Nani, få dere bort hele gjengen. En forbanna vits at United som har hatt de mest fryktede kantspillerne i en årrekke plutselig ikke har noe bedre enn Young. Når til og med Rooney/Welbeck starter halvparten av kampene på venstrekanten, da burde det ringe noen bjeller. Få bort spillere som ikke bidrar med noe positivt, og få inn en kvalitetsving som blør for drakta. Faen som jeg savner Ronaldo på dager som denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forsvaret vårt. 21 baklengs på 15 kamper. Tre mer enn fuckings Liverpool. Til og med Sunderland på 17. plass har seks mindre innslupne. Kun sju lag som er dårligere defensivt. Hva har skjedd med forsvaret som for et par sesonger siden satte rekord for flest kamper uten baklengs?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...