Gå til innhold

Frustrasjonstråden for Manchester United!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er saker vi kan ta opp der også ja. Vi hadde ikke så mange avgjørelser mot oss forrige sesong. Det har vert litt stang ut på mange områder. Sjangser. Få avgjørelser på overtid. Skader. Dommeravgjørelser og lite effektivitet.

 

Dette er ting som kan skje, men det er frustrerende.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Der har vi tråden jeg leter etter!

 

 

Er det bare meg som er fandens irritert over å se Berbatov spille så ufyselig som han gjør? Måten han oppfører seg når ikke ballen går hans vei, eller når medspillere ikke klarer å få ballen videre til han, eller når han selv ikke klarer å presisere godt nok, at han er oppgitt, veiver med hendene, og bare går tilbake...

 

 

Må si etter at han har begynt med det der, så mister jeg lysten til å se på Manchester United spille. Å se en spiller på det nivået der, bare gå tilbake, ikke gidde å gjøre en innsats. Som kommentatorene sier, så blir andre medspillere påvirket av hans holdning. Det blir iallefall jeg som sitter flere øyekast fra hvor kampen spilles.

Lenke til kommentar

Der har vi tråden jeg leter etter!

 

 

Er det bare meg som er fandens irritert over å se Berbatov spille så ufyselig som han gjør? Måten han oppfører seg når ikke ballen går hans vei, eller når medspillere ikke klarer å få ballen videre til han, eller når han selv ikke klarer å presisere godt nok, at han er oppgitt, veiver med hendene, og bare går tilbake...

 

 

Må si etter at han har begynt med det der, så mister jeg lysten til å se på Manchester United spille. Å se en spiller på det nivået der, bare gå tilbake, ikke gidde å gjøre en innsats. Som kommentatorene sier, så blir andre medspillere påvirket av hans holdning. Det blir iallefall jeg som sitter flere øyekast fra hvor kampen spilles.

 

Du er ca. ett år for sent ute.

 

Dessuten, drit og dra. Mannen putta hattrick mot Liverpool, han er "untouchable".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det som irriterer meg er at vi bare har vunnet 37.5% av PL-kampene våre så langt. Ikke noe vinnervilje fra spillernes side, og Fergie forsetter med å gjøre rare valg. Hvorfor får middelmådigheten Gibson spille kamp etter kamp? Hvordan er det mulig å kaste bort en 2-0 ledelse HJEMME mot WBA?

Lenke til kommentar

Det som frustrerer meg mest med dagens Unitet er at flere av spillerne, etter mitt inntr inntrykk, tilsynelatende føler seg hevet over sine konkurrenter. Med det mener jeg at spillerne på laget vårt løper mindre, tråkker mindre til og generelt kjemper mindre. Dette er da særlig synlig på midtbanen, hvor vi kamp på kamp blir kjemper ihjel. Carrick, Anderson, Scholes (ok, han er gammel så han er til en viss grad tilgitt) og Fletcher har alle tilsynelatende senket seg litt innsatsmessig. Type "jeg spiller på United, og jeg er bedre enn alle dere andre tapere". Det holder bare ikke, og det er så sinnsykt jævlig hjerteskjærende å se på. Og Carrick, du gikk nettopp ut i media og sa det var uvandt å ikke vinne hos Manchester United... Hva faen? Det skal aldri være vanliuavhengig om du vant sesongen før eller ikke.

 

Noe annet som frustrerer meg er kvantiteten på ballene / mangelen på intelligens til våre profiler. 1. Rooney puler på ei hore. Hva forventer han? At det skg å vinne, det skal være det største som skjer i ditt profesjonelle liv, gang etter gang. Du skal jobbe som faen til krampa tar deg i hver kamp, hver sesong helt fra start til slutt, al holde seg hemmelig til evig og alltid? NEI NEI NEI. DU ER EN STJERNE, ALLE VIL TJENE PENGER/FÅ OPPMERKSOMHET PÅ DIN BEKOSTNING. Forstår han ikke det, så. Nei jeg vet ikke, det blir bare for dumt. Og, i tillegg når det da kommer frem (sjokk), så får det selvsagt konsekvenser for prestasjonene på banen. Men, når spillere som Terry (som var Englands hatobjekt nummer 1 for en periode) kanskje taper en hodeduell ekstra ila. en kamp, klarer ikke jævla stygge Shrek-lignende fitte-Rooney å ta imot en ball engang. Hva skjer med det???? Og, det er forresten så tydelig at han ikke er på vennelista til Ferguson. Når sist ble en frisk Rooney benket? Det skjer ikke, han forsvinner snart til Real Madrid eller noe. Ikke at det gjør noe, hvis han forsvinne så går karrieren nedenom og hjem, han blir en ny Michael Owen sånn og forstå. Evra også forsåvidt, littegranne bråk på landslaget, og han senker seg også et par hakk. Men Evra er i min bok litt tilgitt allerede, fordi han har vært solid såpass lenge. Jeg er uansett en av de som ikke har hoppet på den "Evra er verdens beste back"-bølgen, nettopp fordi sluttproduktet han leverer som en "offensiv" back ikke duger, han har jo knapt en assist på 4 år, samme med antall mål selvsagt.

 

Ja, og så var det våre veteraner da. Scholes, Giggs og Neville. Neville burde jo forresten vært strøket, har han spilt i år?

Scholes har vært konge, på sin greie. Men sånn som i dag da han kom inn, det funker ikke. Hvis motstanderlaget bare forstår hvordan han opererer, så er han lett å ta ut. Det er jo bare å presse han, så skinner de tempoproblemene han har opparbeidet seg de siste årene så sinnsykt gjennom. Giggs var frisk i dag da, men ble jo skadet, tror kroppen hans sier at nok er nok nå.

 

Kort oppsummert. Det er for få menn på laget, og for mange gutter. Ved den minste antydning til motstand bukker der under.

 

Langt, tåpelig og alkoholisert innlegg. Følte jeg måtte lira av meg et slikt et engang jeg også. God natt.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...