Gå til innhold

Frustrasjonstråden for Manchester United!


Latias

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Fellaini???????

 

Da skal hvertfall eg inn i denne tråden. En av de ekleste spillerne. Hadde kastet opp om han kom til United. Og tror det hadde tatt tid før eg aksepterte det...

Hehe. Morsomt med han i denne tråden som trodde at Fellaini skulle være løsningen på alle verdens problemer. Middelmådig spiller fra ende til annen. Jævlig bittert å tenke på hvilke navn som var tilgjengelige i sommer og at vi endte opp med en hårete og overpriset belgier.

 

Özil inn på dette laget hadde utgjort enorm forskjell. Var mange som mente at vi ikke trengte han fordi vi hadde så god dekning, men trengte vi egentlig Persie før forrige sesong? Hadde vi ikke god dekning der med Berba pluss de tre øvrige spissene? Det handler om å forsterke seg, og hvis verdens beste playmaker ikke er en forsterkning, da vet jeg ikke hva er. Drittlei av typer som Giggs, Young og Valencia, og håper de forsvinner ut dørene snarest slik at det blir rom for skikkelig kvalitet i troppen. Altfor mye dødkjøtt blant denne gruppen, og fra å være et lag som spilte finale etter finale i CL mellom 08-11, er vi i den posisjonen der ikke engang CL-spill er garantert.

 

Kagawa kan bare selges tilbake til Dortmund og Wilf lånes ut til Palace. Ganske åpenlyst at ingen av dem passer inn i Moyes-stilen. Ser for meg at vi legger inn bud på Coleman, Osman og Anichebe i januar, så er Moyes veldig godt i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...