Gå til innhold

Frustrasjonstråden for Manchester United!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Agbonlahor? Hadde han hatt noe annet enn fart så... :whistle:

Ikke tvil om at han har utviklet seg stort det siste året, og han besitter absolutt flere kvaliteter enn hurtighet. Han har blitt vesentlig større og sterkere, og teknikken hans med ball har også blitt mye bedre. Om han hadde vært verdt den latterlig høye prisen Villa ønsker for han, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Frustrert over at flere av spillerne våre ikke forstår viktigheten av de klassiske "hatoppgjørene" lenger. Jfr kampen igår mot City, FA-cupen mot Leeds og de tre siste kampene mot Liverpool.

Er vel bare Valencia som delvis hadde fulgt med i historietimen. Forventet litt blod i går kveld, var ikke så mange som var keen på det. :p

Ehhhh. Rooney. Jobber som faen og gir alltid alt i duellene.

Lenke til kommentar

Om de har fulgt med eller ei, så er vel Valencia en mer hardtspillende type enn de 3 du nevner der! Og hvis Rafael hadde i det minste prøvd å være litt mer "historisk" i går, så hadde det vært ha det bra etter MAKS 60min, og da kunne fort resultatet sett betydelig verre ut!

Lenke til kommentar

Fabien Barthez som gjorde en eneste tabbe i 00/01, som riktignok kostet oss FA cupen det året, men sto glimrende ellers? Forøvrig med en av tidenes utpsyking av en straffetaker, nemlig å nekte å stå i mål. (Malbranque?)

 

Tim Howard som var ligaens beste keeper i 02/03?

 

Jeg er personlig i tvil om det hadde løftet oss noe særlig om vi hadde hatt VdS rett etter Schmeichel. Fakta er vel at vi bytta Stam med Blanc, som jo blir å bytte Rooney med Kuyt i dagens perspektiv.

Lenke til kommentar

Totalen. Hadde jo da hatt samme keeper i mange mange år. Schmeichel over til VdS? Kan jo ikke ha det bedre da. Er ikke noe greier å skifte keeper så ofte. Og du nevner 2 sesonger av hvor mange? Hva med alle de andre? Stod Barthez og Howard virkelig så bra at de veier opp for alle de andre sesongene? Og hvorfor ble de ikke værende i United hvis de var så innmari gode?

 

VdS har vært en av verdens beste keepere i de fleste årene av sin karriere. Det hadde hvertfall ikke vært negativt om de årene var i United.

Lenke til kommentar

"JUDAS, KAN DU HØRE MEG! GARY NEVILLE ER KLAR TIL Å KNEKKE DE SMÅ ROTTEBEINA DINE!!!! PASS DEG JUDAS, GAZ KAN SE DEG!!!!!!!!"

 

Er min status på Facebook og det skal den forbli en stund. Dette er ikke i nærheten av det hatet jeg føler mot den jævelen! tror Gary tar han neste kamp. ELSKET fingeren!

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...