Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spm: Fikk en rocket launcher i går etter det Aux wpn. oppdraget.

Der står det at jeg må ha rocket launcher skill 10 for å kunne bruke den. På skill treet så står det 35 SP for "første" blokka. Vil det si at jeg må fyllhe ut alle før jeg i det hele tatt kan bruke den ? Finnes det rocket launchere med lavere requirement ?

 

Og stemmer det i tillegg at det er 50 AP som trengs for hver nye "ability" ?

 

Er jo ikke noe stort problem om det er høye req. men da lurer jeg på om jeg skal maxe ut Chaos til 10 først.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt siden launch, nå som det er f2p er det blitt noe flere spillere?

 

Og hvordan er presset for å nå end-game, samt finnes det nå noe end-game content? Og ikke minst er det fremdeles snakk om å gjøre de samme "2" instance om og om igjen hele dagen? Jeg er klar over at det ikke er bare 2 instance, men i mange tilfeller var det bare 1 eller 2 til en hver tid som foregikk.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt siden launch, nå som det er f2p er det blitt noe flere spillere? Og hvordan er presset for å nå end-game, samt finnes det nå noe end-game content? Og ikke minst er det fremdeles snakk om å gjøre de samme "2" instance om og om igjen hele dagen? Jeg er klar over at det ikke er bare 2 instance, men i mange tilfeller var det bare 1 eller 2 til en hver tid som foregikk.

 

End game er 1 raid og 8 NM instancer. Også har du lairs også. Klart det har blitt flere spillere, de nye er ikke klar for end-game da. Men har også kommen tilbake spillere som har forlatt det tidligere som er "klar" for end-game.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt siden launch, nå som det er f2p er det blitt noe flere spillere?

 

Og hvordan er presset for å nå end-game, samt finnes det nå noe end-game content? Og ikke minst er det fremdeles snakk om å gjøre de samme "2" instance om og om igjen hele dagen? Jeg er klar over at det ikke er bare 2 instance, men i mange tilfeller var det bare 1 eller 2 til en hver tid som foregikk.

 

Alle dungeons som finnes som elite finnes nå også som nightmare.

+at det nå også finnes 10 manns raid som dropper 10.5 gear.

Lenke til kommentar

Tenker på om jeg skal slå til nå som spillet er på tilbud hos Steam 22,49€ (25%)

Men hva synes dere som har spilt det, er det verd pengene?

 

Leste også at:

any key redeemed by Dec 31 gets the Initiates Pack and the episode 5 dlc. my brother purchased on Steam last week and got these items. i purchased on Amazon and also got them.

http://steamcommunity.com/app/215280/discussions/0/828925849286511794/

Er de tingene man får med noe å rope hurra for eller?

Lenke til kommentar

Initiates pack er noe man erstatter på noen timers spill. Issue #5 DLC er veldig bra med Tyler Freeborn signaturhistorien.

 

Får man kjøpt TSW billig er det absolutt verdt pengene. Det er hundrevis av timer med basis-spillet og 5x Issues

 

Kommet mange nye spillere etter at det ble B2P og steam holiday sale. Fullt av newbies i kingsmouth

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spillet på en SSD men jeg synes forsatt at loading tiden fra character select til du er ingame tar altfor lang tid.

Tok f.eks tiden nå, og det tok 2 minutter til jeg var ingame.

Er det bare pcen min som ikke liker spillet eller er dette noe som er "normalt" ?

Det tar meg kortere tid fra harddisk på en 6 år gammel pc. Du kjører ikke tilfeldigvis et 32bit OS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...