Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som sier at Xbox 360 kontrollere er best i klassen.

 

Har Halo 4 kontrollere, 2 stk av dem

Ene har jeg brukt kun i 24 timer, nå lager triggeren du zoomer inn med i FPS spill lyder, er nok springfjæren som er helt på tryne

 

Den andre brukte jeg akkurat 4 sekunder og den laget den samme lyden hver gang jeg skulle skyte ned folk i Halo 4.

 

Helt utrolig at det er så dårlig kvalitet på triggerene. Å ikke kom å si jeg skal inn der å renske de, for den ene er brukt i få sekunder. Er ikke meningen at dem skal være slik

Neste xbox kontrollere til next gen bør ikke ha springfjærer til triggerene, gjør som Nintendo gjorde med Gamepaden, ikke ha springfjær.

 

Dette er ment som konstruktiv kritikk å ikke det motsatte.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Spiller blops 2, BF3, Max Payne 3, Far Cry 3 og pleier som regel å skaffe meg et nytt spill annenhver måned eller noe slikt, liker godt å spille MP.

 

Jeg har ikke mic as we speak, men det blir skaffet i løpet av kort tid.

 

Leter etter flere å spille aktivt med, skal starte med Far Cry 3 MP i dag - er godt vant med FPS.

 

GT: ToycarAdrift 36

 

Er kanskje greit om du er over 20 år, da jeg er 26 selv.

Lenke til kommentar

Spiller blops 2, BF3, Max Payne 3, Far Cry 3 og pleier som regel å skaffe meg et nytt spill annenhver måned eller noe slikt, liker godt å spille MP.

 

Jeg har ikke mic as we speak, men det blir skaffet i løpet av kort tid.

 

Leter etter flere å spille aktivt med, skal starte med Far Cry 3 MP i dag - er godt vant med FPS.

 

GT: ToycarAdrift 36

 

Er kanskje greit om du er over 20 år, da jeg er 26 selv.

 

Hvordan er MP i far cry? Vet ikke om jeg skal skaffe med det ennå, singleplayer er ikke noe for en gammel mann som meg mere

Lenke til kommentar

Neste xbox kontrollere til next gen bør ikke ha springfjærer til triggerene, gjør som Nintendo gjorde med Gamepaden, ikke ha springfjær.

Nei takk. Jeg setter pris på det Nintendo har gjort med Wii U kontrolleren, men er det en ting den skulle ha hatt så er det analog-triggere.

 

Edit: Noen andre enn meg som har lagt merke til den Mass Effect-aktige musikken i menyene til Forza Motorsport 4 forresten? :p En hører det best like etter en har startet opp spillet. For øvrig et bra spill, men det er ikke akkurat min type spill. Jeg tror jeg hadde likt Forza Horizon bedre.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri hatt noe problem med mine 360-kontrollere (bortsett fra det håpløse styrekrysset), og er helt enig med Leflus at her er det heller Nintendo som burde brukt skulderknapper som på 360 enn omvendt. De hadde det faktisk på Gamecube for ti år siden, så ganske latterlig at de ikke har det nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen bra 2player spill til Xbox360?

 

Det hadde vært fint og fått med kona på litt spilling. Hun er litt skeptisk til spill, men vet at hun ville syntes at 2player games hadde vært morsomt.

 

Har prøvd å få samboeren selv til å spille sammens med meg, etter alt og ingenting fant jeg noen arcade spill som funket

 

ilomilo

Bomberman

Brain Challenge

Millionaire

 

delvis noen lego spill også

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri hatt noe problem med mine 360-kontrollere (bortsett fra det håpløse styrekrysset), og er helt enig med Leflus at her er det heller Nintendo som burde brukt skulderknapper som på 360 enn omvendt. De hadde det faktisk på Gamecube for ti år siden, så ganske latterlig at de ikke har det nå.

Det triste er at skulderknappene til gamecube-kontrolleren er de mest behagelige jeg har prøvd noensinne. Skulderknappene til 360-kontrolleren fungerer bra til de fleste spill, men når jeg spiller spill der de blir brukt veldig mye(vanligvis bilspill) så pleier jeg å kjenne det i pekefingrene etter en lengre periode med spilling. Knappene skulle ha vært litt bredere, slik som på GC-kontrolleren.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Til dere som sier at Xbox 360 kontrollere er best i klassen.

 

Har Halo 4 kontrollere, 2 stk av dem

Ene har jeg brukt kun i 24 timer, nå lager triggeren du zoomer inn med i FPS spill lyder, er nok springfjæren som er helt på tryne

 

Den andre brukte jeg akkurat 4 sekunder og den laget den samme lyden hver gang jeg skulle skyte ned folk i Halo 4.

 

Helt utrolig at det er så dårlig kvalitet på triggerene. Å ikke kom å si jeg skal inn der å renske de, for den ene er brukt i få sekunder. Er ikke meningen at dem skal være slik

Neste xbox kontrollere til next gen bør ikke ha springfjærer til triggerene, gjør som Nintendo gjorde med Gamepaden, ikke ha springfjær.

 

Dette er ment som konstruktiv kritikk å ikke det motsatte.

 

er det knirkingen i fjæra du snakker om?

det kan umulig være så høy at den overdøver spillet?!

har hatt flere av disse kontrollene siden 360 kom, ja de knirker litt.

 

at de er best i klassen av kontroller gjelder mer på formfaktoren som er perfekt, at deler blir slitt er noe man må regne med, knirker det for høyt, kjøp ny..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...