Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker den selv også! Funker kjempebra :).

 

 

Angående Xbox. Bare jeg som fortsatt er litt småirritert på at menyene er trege? Når du er på dashboard går det forsåvidt greit, men når man trykker inn ring of light så synes jeg den er alt for treg. Håper de løser dette til neste xbox.

 

 

Plagsomt når man kommer borti knappen med et uhell og tar noen sekunder å fjerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, brukt den mange ganger. :)

 

Bra. :)

 

Er jævlig usikker på om jeg skal selge Xboxen eller ikke (igjen).

Fordelen er jo at jeg kan spille med folk som har Xbox + at jeg får noen tittler der som ikke PS3 får.

Jaja, får vell bare vente til annonsen har gått ut, da har jeg kasta bort 25,- kr og prøvd. :confused:

Lenke til kommentar

Bruker den selv også! Funker kjempebra :).

 

 

Angående Xbox. Bare jeg som fortsatt er litt småirritert på at menyene er trege? Når du er på dashboard går det forsåvidt greit, men når man trykker inn ring of light så synes jeg den er alt for treg. Håper de løser dette til neste xbox.

 

 

Plagsomt når man kommer borti knappen med et uhell og tar noen sekunder å fjerne.

 

Å da skulle du ha fått brynet deg på Wii U..fy faen.

Lenke til kommentar

Kjedelig å høre!

 

Fikk SmartGlass til å funke idag forresten, og WOW! Funket mye bedre enn jeg hadde trodd, og å surfe på nettet ble en lek. Virkelig bra mediafunksjon vil jeg påstå. Generelt styre xboxen med mobilen var ingen problem heller.

 

Til vanlig bruk er kontroller enklest/kjappest, men skal man først gjøre noe annet (blant annet skrive) er det her definitivt beste metoden! :)

Lenke til kommentar

Prøvd Assasins Creed 3 litt, og spillfølelsen har kommet litt tilbake, endelig et spill jeg kan like. var ordentlig skuffet over Skyrim som ikke fenget meg særlig. Synes Fallout 3 var mye mer spennende.. Spill ligner hverandre mer og mer også, noe jeg synes kan bli litt kjedelig i lengden.

 

Xcom Enemy Unknown er i hus, gleder meg til i morgen da skal nok spillfølelsen komme tilbake igjen...

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva i allverden er det som skjer? Har min Xbox 360 "Slim" satt til Engelsk språk og United Kingdom som lokalisasjon da jeg ønsker ALT på engelsk... Da mener jeg alt fra tekst, spill, menyer, ALT.

 

Men nå er plutselig alle menyer osv blitt norsk, til tross for at jeg har engelsk i innstillingene på systemet? Er dette en eller annen "genistrek" fra Microsoft fordi jeg er logget inn med norsk Microsoft konto?

Lenke til kommentar

Fordi Microsoft er ett firma styrt av idioter som lar ting skje. Som f.eks., hvorfor er det ads når du har gull? Som ditt problem, overstyre innstillingene vi har satt. Kjøpe Skype, for så å totalt ødelegge hele systemet. Slippe Windows Table..., 8, som virkelig ikke er digg.

 

Er vel det som skjer når noen blir for store..

 

(Måtte bare tømme litt frustrasjon mot Microsoft.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...