Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ofte tilbud direkte på xboxen som slår alle andre tilbud på gold.

 

Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde.

Lenke til kommentar

Chattet nettopp med Xbox support. Jeg er positivt overasket over hvor smertefritt dette gikk. Jeg skulle endre sikkerhets-epost for å kunne skru av automatisk oppdatering av Xbox Live og Xbox Music. Den gamle sikkerhets-eposten finnes ikke lengre. Jeg forsøkte å endre til samme epost som jeg bruker til innlogging, noe som selvsagt ikke gikk. Jeg valgte derfor gmail-eposten min istedet, men siden det kunne ta opptil 1 måned før skiftet trådde i kraft, så foreslå "Kaleb" at han skrudde av automatisk oppdatering av Xbox Live og Xbox Music for meg i mellomtiden. Jeg takket selvsagt ja, og dett var dett.

 

Kanskje er det forskjell mellom de forskjellige supporterne, men han her var veldig grei å ha med å gjøre. Jeg er storfornøyd. :)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

 

a>

 

Lekket info om Xbox Surface, som visstnok skal være en gaming-tablet. Men sjekk der det står Stationary Computing Device... specsa der er definitivt ingen tablet.

 

2 stk. IBM Power 7 ja... Hadde håpet at de skulle klare å hoppe over på x86 denne gangen jeg.

 

Grafikkortet ser ikke så spinkelt ut som det ryktene sier at PS4 skal ha ihvertfall da.

Men ellers ser jo detta mer ut som en server med grafikkraft og en spinkel tablet som input device...

Lenke til kommentar

Skrudde på xboxen her idag for første gang på lenge, har vel sikkert stått i 6 måneder+ uten bruk så og si, og syns den bråker en smule mer enn hva jeg kan huske. Har ikke puttet i noe spill, så dette er utelukkende vifte støy, mest sannsynlig. Er vel kanskje støv som har hopet seg opp diverse plasser kan jeg tenke meg. Ingen som har noen tips og triks på den fronten? Lurer litt på om jeg kanskje skal skru den opp og blåse den rein.

 

Om noen lurer så er dette siste utgaven som kom før disse slim utgavene kom, Jasper Falcon eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde.

 

Betale masse penger?

 

Javel?

 

De har jo et vanlig telefonnummer som koster helt vanlig lokaltakst. Koster det samme som det gjør å ringe til naboen eller til bestemor. Du kan også logge inn på xbox.com og stoppe automatisk fornyelse eller bruke paypal om du er redd for å legge inn kortet ditt.

 

Om du likevel insisterer på å kjøpe kort så er http://cardscodes.com/ veldig bra. Leverer kode på epost innen en time og prisene er bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Betale masse penger?

 

Javel?

 

De har jo et vanlig telefonnummer som koster helt vanlig lokaltakst. Koster det samme som det gjør å ringe til naboen eller til bestemor. Du kan også logge inn på xbox.com og stoppe automatisk fornyelse eller bruke paypal om du er redd for å legge inn kortet ditt.

 

Om du likevel insisterer på å kjøpe kort så er http://cardscodes.com/ veldig bra. Leverer kode på epost innen en time og prisene er bra.

 

Hmmm, prisene har vell kanskje forandret seg etter den tiden jeg brukte kort på kontoen. Automatisk fornyelse kunne ikke stilles på når jeg skulle gjøre det, da måtte man ringe inn til Xbox og be dem om å gjøre det.

Lenke til kommentar

Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde.

Det må være forskjellig fra folk til folk. Jeg har skiftet kort på Xbox-kontoen min, og det var bare å gå inn på xbox.com og fjerne det der. Kostet meg ingenting og tok ingen telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...