Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hver sin smak. Blir alt for glorete og ekkel for meg, og det symbolet er jo selve definisjonen på plastikk. Nå har jeg selv en vanlig 360 Elite, men den aller peneste 360en er den sorte 360 Slimen. Sinnsykt pen.

 

Helt enig der.

Holder meg til min Xbox 360 Elite (phat).

Lenke til kommentar

noen som har peiling på "chatpad" her?? jeg kjøpte en sånn her om dagen men jeg får den ikke til å virke i det hele tatt, er det noe jeg må laste ned å installere eller noe sånt?? det fulgte ikke med noen installerings cd\dvd når jeg kjøpte den ( det er forøvrig microsoft sin chatpad, kjøper kun orginalt da jeg har prøvd endel annet uroginalt ræl som funker så som så..)

håper noen kan hjelpe, er så slitsomt å skrive meldinger med kontrollen å irriterende å ha en sånn liggende å ikke få brukt den... 8-))

Lenke til kommentar

noen som har peiling på "chatpad" her?? jeg kjøpte en sånn her om dagen men jeg får den ikke til å virke i det hele tatt, er det noe jeg må laste ned å installere eller noe sånt?? det fulgte ikke med noen installerings cd\dvd når jeg kjøpte den ( det er forøvrig microsoft sin chatpad, kjøper kun orginalt da jeg har prøvd endel annet uroginalt ræl som funker så som så..)

håper noen kan hjelpe, er så slitsomt å skrive meldinger med kontrollen å irriterende å ha en sånn liggende å ikke få brukt den... 8-))

 

Hmm, høres ut som den er ødelagt. Jeg kobla min bare rett på kontrollen (i minijack inngangen) og det funka helt fint.

Endret av Ally1987
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...