Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Det må være forskjellig fra folk til folk. Jeg har skiftet kort på Xbox-kontoen min, og det var bare å gå inn på xbox.com og fjerne det der. Kostet meg ingenting og tok ingen telefoner.

 

Det prøvde jeg, kunne verken fjerne det eller deaktivere fornyelse. Fortsatt slik helt til jeg stengte kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Heller ikke hatt noe problem med det jeg. Er også et valg på xbox.com som heter "automatisk fornyelse" som en kan slå av enkelt og greit.

 

Uansett så er det litt tilfeldig hva som er billigst av å kjøpe på xbox eller å kjøpe kort. Spørs helt hva tilbud en får på xboxen.

 

Fikk ikke lovt til å skru det av som sagt. Var inne og tittet på Xbox.com og rundt på Xboxen men fant ingen løsning. Googlet dermed problemet og det eneste dem sa jeg kunne gjøre var vell å ringe inn til Xbox support. Men den dag i dag kan de ha forbedret seg og endra på slikt. Mye som har skjedd etter den tid, er jo noen år siden nå.

Lenke til kommentar

Gadd ikke bruke slike sider jeg ikke vet om de er pålitelige. Så tok å kjøpte Gold fra Xboxen til 499,-

Pytt pytt, men da fikk jeg gold med engang :)

Fikk prøvd Xbox Music, veldig gjennomført system må jeg si. Enkelt å opprette spillelister, finne sanger osv. Opplevde heller ingenting tregt der heller

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

En ting som er felles for alle disse som sender ut koder er at de liker ikke personer som handler mye. Jeg drev å kjøpte en del ms points til en kompis via xboxliveuk76 og cardscodes, og så snart det ble over 3 kjøp totalt innen kort tid så avbrøt de handelen i frykt for kortsvindel. Jeg ble da bedt om å sende kopi av visa og pass + at bilde der jeg holder kortene sammen med en lapp med dagens dato.

 

Da fikk jeg nok, om de ikke vil ha pengene mine så skal jeg ikke tvinge de.

 

Prøvde som nevnt med et nyt kjøp for få dager siden, og da gikk det greit uten noe problem, så de har vel gjerne en grense for kjøp innen en bestemt periode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ville jeg ikke gjort kromskallen, lønner seg ikke. Har brukt xboxliveuk76 5 ganger nå sånn ca, og de leverer alltid. Mye billigere og får kode etter 5-60 minutter vanligvis.

 

Hvor mye koster det for LIVE der da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Takk for tipset! Tenker jeg kjøper meg live snart og et bra spill. Har foreløpig bare en haug med spill som må kvittes med. Har alt blitt kvitt en del, solgte og sendte et spill i dag til en koselig dame i Tromsø så blir muligens solgt et i løpet av neste uke fordi en kompis av meg vil ha AC: Revelations.

 

Hva heter du på xboxen, svortevik? Muligens vi kunne spilt en eller annen gang?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan jeg får endret Dashboard språket på xboxen? Har endret språk til engelsk og locale til United Kingdom på system settings, men enda har ikke språket på dashboard og spill blitt engelsk. Det ser ærlig talt altfor dumt ut med norsk på menyene til Halo 4. Forza Horizon (demo) blir bare dritten med norsk tale, får følelsen av at jeg ser på en dårlig dubba tegnefilm når jeg spiller...

 

edit: Etter jeg prøvde denne: http://support.xbox.com/en-GB/xbox-360/settings-and-initial-setup/clear-system-cache Endret i det minste menyen på Halo 4 seg til engelsk, men fortsatt problemer med at noe av dashboardet er på norsk.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...