Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

 

 

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

 

I Stavanger-regionen :)

 

 

Fikk nettopp dette til svar:Hei,

 

Spillet ble i utgangspunktet utsatt til 28.05, men flyttet tilbake til

21.05. Transportstreiken har dessverre skapt problemer for alle

spillbutikker, og 360-versjonen av spillet ankommer vårt lager i dag.

PS3-versjonen ankommer først i morgen, men vi har likevel håp om at alle som

har bestilt RDR får spillet senest lørdag. Vi beklager den ekstra

ventetiden!

 

Får håpe de klarer å levere til Fredag, bor ikke mer enn 2 timer unna Kr.sand, men jeg vet ikke hvilket lager de sendes fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. ;)

 

lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! :p

Lenke til kommentar

Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. ;)

 

lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! :p

 

Kjøpte det for 299 jeg på elkjop.no :p

 

Ble sendt 18. mai

Lenke til kommentar

Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. ;)

 

lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! :p

 

Samme her. Det var kø utenfor Elkjøp i Tromsø, og siden det var i arbeidstiden ga mine kolleger meg penger så jeg kunne kjøpe et eksemplar til dem, men det fikk jeg ikke lov til av Elkjøp. De ble pent nødt til å komme ned selv.

Lenke til kommentar

Sendt! :new_woot: Ja, hvis posten driter seg ut nå så kan det helst bare være. Reiser uansett til utlandet i helgen og håpet derfor å kunne fått lekt litt i ville vesten etter all pakkestyret på fredag kveld :whistle:

 

EDIT: Nice fra elkjøp da! ;)

Endret av Arcadeuz
Lenke til kommentar

Her er en 27 minutters snutt fra Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/

 

Hm, var ikke et særlig stort verden. Håpet på noe i Just Cause 2 størrelsen.

 

Virker som et herlig verden å kunne slenge ned soveposen, starte opp et bål og lage litt bønner! Og nyte omgivelsene. ;D

 

 

Har vel blitt sagt at verdenen er litt større enn GTA4, noe som er mere enn nok spør du meg, men så klart hadde ikke sagt nei til mer.

 

 

Edit: @Kontorstol: Om du føler du har et eksemplar for mye, så må du si ifra, spesielt om du bor i Oslo området :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...