Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste noe om at PS3 utgaven er litt forsinket, fant dette på gamer.no f.eks:

Vi håper i det lengste å få PS3-versjonen av RDR til oss i morgen, men mest

sannsynlig kommer det ikke før på fredag, dessverre. Det er selvsagt veldig

kjedelig når man forhåndsbestiller og ikke får spillet før/til release.

Dessverre er det ikke noe jeg får gjort med dette. :(

Dette er fra Gamezone dog.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jepp, vil tro det er Gamezone. Lurer dog på hva faen som skjer med Platekompaniet siden a) jeg ikke har hørt noe og b) ordren står fortsatt som åpen. Helvete heller om de ødelegger dette.

Brukeren Ajesto på gamer.no har hørt fra PK:

 

"PS3-utgaven er forsinket fra leverandør. Dette gjelder for alle utsalgssteder i hele norden.

 

Vi får denne utgaven fredag ettermiddag, og vi håper å få sendt dem før helgen.

 

Spillet bør være å få tak i i våre butikker fredag ettermiddag."

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke helt på at det gjelder hele norden. Får Elkjøp eller CDON inn spillene fra Sverige?

 

EDIT: burde vært mulig for oss som har bestilt fra PK å hente spillet i butikk på fredag synes jeg :p

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Faen sitter her og er stressa som bare faen... står skrevet at det blir Levert 19. men står ikke oppskrevet som levert enda :/.

grunnen til at jeg er stressa er da det at når det gjelder det siste spillet jeg bestilt fra gamezone.no (lost planet 2) så tok det en halv måned før jeg faktisk satt med det I henda......

 

grunnene til at folk bestiller på nettet er da ganske klare:

 

1: ofte billigere.

2: kan få the tidligere.

3: bor ikke I nærheten av en butikk som får spillet in I nærheten av release date.. vet at I flekkefjord så tar det flere måneder før du ser snurtet av nye spill I butikkene.

 

har venta så pass lenge på red dead redemption nå at det å vente en extra uke på å få spillet nå er lite aktuelt, hadde nok blitt til at jeg hoppa på toget til Kr.sand eller stavanger da ja ;)

Endret av Shadex
Lenke til kommentar

[quote name='Shadex' date='19. mai 2010 - 16:09'

grunnene til at folk bestiller på nettet er da ganske klare:

 

1: ofte billigere.

2: kan få the tidligere.

3: bor ikke I nærheten av en butikk som får spillet in I nærheten av release date.. vet at I flekkefjord så tar det flere måneder før du ser snurtet av nye spill I butikkene.

 

 

1. Sjeldent, da leter du ikke godt nok isåfall :)

2. Har ofte inntrykk at man heller får det senere

3. Den skjønner jeg ;)

 

Har ikke noe imot nettkjøp sånn egentlig, men jeg vet som oftes at hvis man MÅ ha et spill på dagen hadde jeg aldri giddi å bestilt det fra nettet ;)

Lenke til kommentar

Status: Sendt fra elkjøp! :new_woot: Da blir det på fredag :dribble:

 

Hvordan ser du status?!!! :(

 

1. www.elkjøp.no

2. Logg inn med brukernavn og passord

3. Ordrehistorikk -> Gå til

4. Liste over dine ordre. Finn ditt ordre og se leveringsstatus

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bestille på nettet, jeg finner spillet mitt alltid i butikken på dagen uansett :) Ingen ting er verre enn å sitte en tom kveld pga leveringsproblemer når du vet du kan dra å kjøpe det..

 

Fordi nærmeste utsalgssted for min del blir i Ålesund og der kommer spillene til butikkene sånn.. 13 uker etter release.

Lenke til kommentar

Herregud så typisk. Første gangen jeg forhåndsbestiller noensinne (fra Platekompaniet) så får de produksjonsproblemer og greier ikke å sende før fredag. Velvel, første og siste gang det skjer. Heldigvis har de vel nok eksemplarer rundt om i Trondheim på fredag.

Endret av Carbonite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...