Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Tror noen at jeg får det idag, eller at jeg må vente til imorgen? Bestilt med Elkjøp :p

 

Tja, kommer vel an på noen par ting, er spillet sendt? Hvis ja, når? Og bor du i et området hvor posten som regel er kjappe?

 

Er ikke sikker på om det er sendt, men tror det, for fikk en epost hvor det stod noe saker om kvittering o.l, og idag fikk jeg en epost med faktura. Vil anse mitt område som veldig kjapt. Får som oftest pakker over natta her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror noen at jeg får det idag, eller at jeg må vente til imorgen? Bestilt med Elkjøp :p

 

Tja, kommer vel an på noen par ting, er spillet sendt? Hvis ja, når? Og bor du i et området hvor posten som regel er kjappe?

 

Er ikke sikker på om det er sendt, men tror det, for fikk en epost hvor det stod noe saker om kvittering o.l, og idag fikk jeg en epost med faktura. Vil anse mitt område som veldig kjapt. Får som oftest pakker over natta her.

 

Elkjøp har vel noe form for ordrehistorikk på sidene sine? Samt så burde du vel få et sånt nummer for pakkesporing.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Nå som flere og flere begynner å få spillet er det noe jeg ønsker folk skal se litt etter. Hvis noen klarer å finne ut en måte å skille hestene lett fra hverandre, tenker da på de raske og de middels raske hestene så hadde det vært konge. Og hvor man kan eventuelt fange dem.

Lenke til kommentar

Av det jeg veit er det vel stort sett det at Xbox har markant penere grafikk (bedre opppløsning, kantutjevning). Etter screenshots å dømme var forskjellen solid.

360:

pds20.egloos.com/pds/201005/19/09/a0037809_4bf350951597e.jpg

 

PS3:

pds18.egloos.com/pds/201005/19/09/a0037809_4bf3509b4e857.jpg

 

360:

ded.zenblue.net/360_RDR_arrows.jpg

 

PS3:

pds20.egloos.com/pds/201005/19/09/a0037809_4bf356bdbd11c.jpg

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...