Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Vært ganske mye diskusjon rundt akkurat det der på div. sider de siste dagene. Så ytelse/grafikk messig så ser det ut som PS3 versjonen sliter iforhold til X360, dog nå har jo PS3 versjonen noe ekstra innhold. Men uansett hvilken versjon du går for så blir du nok fornøyd, og du vil neppe se denne forskjellen så sant du ikke sitter med begge spillene side om side. Men slikt som dette kan være fint å vite om man har begge konsollene og ikke vet helt hvilken versjon man skal gå for.

 

Her er en 27 minutters snutt fra Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet om gamezone får det inn i dag? har forhåndsbestilt mitt eksemplar der, men ordren står fremdeles som "åpen". Ser på nettsiden at de nå forventer å få det inn til X360 til over pinse. Hva skjer? :o

 

Vet ikke. Venter til kl. 12 i dag, dersom spillet ikke har blitt sendt da går jeg inn og avbestiller. Da er det bare å stikke innom Elkjøp i morgen og kjøpe det billigere. Orker da ikke å betale mer for å bestille det på nettet når man ikke får spillet til rett tid. Elkjøp sendte ut noen av sine eksemplarer for 3 dager siden, så det har tydeligvis nådd norske butikker.

Lenke til kommentar

Transport streik så lang fra sikkert at det er noen som får.

Jeg vet at vi ikke får på jobben min har hørt med Platekompaniet, Gamestop og Spaceworld men alle sammen får fra samme leverandør og har fått beskjed om at den sitter fast i Dannmark :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er som sagt bare å stikke innom din nærmeste spillbutikk så tidlig du kan i morgen dersom Gamezone ikke sender spillet i dag. Er bare å velge slett ordre.

 

Ja, litt synd de fleste har bekreftet å få inn så få eksemplarer til denne dato pga askevær og lite produksjon fra TAKE2's side. Men, men... Får vel bare krysse fingrene å stå litt tidlig utenfor Kvadrat i morgen :roll:

Lenke til kommentar

Det er som sagt bare å stikke innom din nærmeste spillbutikk så tidlig du kan i morgen dersom Gamezone ikke sender spillet i dag. Er bare å velge slett ordre.

 

Ja, litt synd de fleste har bekreftet å få inn så få eksemplarer til denne dato pga askevær og lite produksjon fra TAKE2's side. Men, men... Får vel bare krysse fingrene å stå litt tidlig utenfor Kvadrat i morgen :roll:

 

Joda, men da kan i det minste spillbutikkene sende ut melding om at man ikke får spillet som planlagt. Står ennå leveringsdato 19.5 hos Gamezone.

Lenke til kommentar

noen som vet om gamezone får det inn i dag? har forhåndsbestilt mitt eksemplar der, men ordren står fremdeles som "åpen". Ser på nettsiden at de nå forventer å få det inn til X360 til over pinse. Hva skjer? :o

 

Ser at Gamezone har endret sin dato til 26/05 så det virker ikke som de får det inn til release desverre :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er som sagt bare å stikke innom din nærmeste spillbutikk så tidlig du kan i morgen dersom Gamezone ikke sender spillet i dag. Er bare å velge slett ordre.

 

Ja, litt synd de fleste har bekreftet å få inn så få eksemplarer til denne dato pga askevær og lite produksjon fra TAKE2's side. Men, men... Får vel bare krysse fingrene å stå litt tidlig utenfor Kvadrat i morgen :roll:

 

Joda, men da kan i det minste spillbutikkene sende ut melding om at man ikke får spillet som planlagt. Står ennå leveringsdato 19.5 hos Gamezone.

 

Sant det. Tok faktisk å ringte de i går for å sjekke og da sa han at de forventet å få det inn i løpet av dagen (den 19.) og skulle sende det ut så fort som mulig. Mer har jeg ikke hørt fra de.

Lenke til kommentar

noen som vet om gamezone får det inn i dag? har forhåndsbestilt mitt eksemplar der, men ordren står fremdeles som "åpen". Ser på nettsiden at de nå forventer å få det inn til X360 til over pinse. Hva skjer? :o

 

Ser at Gamezone har endret sin dato til 26/05 så det virker ikke som de får det inn til release desverre :thumbdown:

 

Ok, da avbestiller jeg spillet. Gjør ikke noe at jeg får spillet en dag etter utgivelse, men her snakker vi en uke i ettertid.

Lenke til kommentar

Her er en 27 minutters snutt fra Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/

 

Hm, var ikke et særlig stort verden. Håpet på noe i Just Cause 2 størrelsen.

 

Virker som et herlig verden å kunne slenge ned soveposen, starte opp et bål og lage litt bønner! Og nyte omgivelsene. ;D

 

Lite saklig, men er det bare jeg som synes John Marstons stemme er noe av det kuleste ever ...? :D

Råtøff rett og slett!

Lenke til kommentar

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

Lenke til kommentar

Mitt svar fra Gamezone:

 

Hei,

 

Vi beklager at spillene ikke har blitt sendt enda. Transportstreiken har dessverre rammet oss, og alle andre, hardt på spillfronten. Red Dead Redemption (PS3) ankommer først lager i morgen, og sendes ut slik at du forhåpentligvis har det på lørdag. Split/Second skal også komme inn før helgen, og forhåpentligvis ankommer det allerede i dag. Dessverre er det ikke noe jeg kan gjøre med transportstreiken, men du kan vite at vi gjør ALT vi kan for at ventetiden ikke skal bli lenger enn nødvendig!

Lenke til kommentar

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

 

 

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

Lenke til kommentar

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

 

 

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

 

I Stavanger-regionen :)

Lenke til kommentar

Så spillet ankommer både i dag og i morgen? Litt rart at de gir forskjellige svar.

 

Men nå må dere huske at Gameszone lever drives av å selge spill. De butikkansatte sier sikkert det meste for å forhindre at vi går inn og avbestiller spillene på grunn av steiken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...