Gå til innhold

[Nedlagt]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lunsj ute i sola :cool:

post-173387-1274358896,6282_thumb.jpg

Kylling marinert i sykt digg krydder, saftig og god, brokkoli, gul paprika og tomater. Yum yum :dribble:

post-173387-1274358894,9075_thumb.jpg

Endret av Sir-Andy
Skrevet

Skulle ønske du var 91 modell og skulle til NTNU neste år, hadde lett delt hybel med kokkekunstene dine! :new_woot:

Ble Bali kyllinggryte i går, og kyllingfilet med bearnaise i dag. Hamstret litt vel mye kylling, så har blitt kylling hver dag i det siste for å ikke kaste den. :p

Hva har du marinert kyllingen i? Interessert i å prøve det samme.

Skrevet (endret)

Synes egentlig ikke 40 min er så veldig mye. Skal sies at jeg gikk litt i starten, ca 5 min + en kort tøyepause. Så blei vel omtrent 30 min effektiv jogging.

Kunne jogge i over en time uten problemer før. Spilte aktivt fotball da, så kondisen var ganske god.

Men det var sykt digg å jogge i dag. Var blitt mørkt før jeg kom meg ut, så alt rundt virka veldig rolig og behaglig. Jogga langs en lite traffikert veg i skogen uten lys og rundt et vann, kun måneskinnet som speila seg i vannet. Med iPoden på øra og behagelig temperatur var det ikke så aller verst. Kunne bare løpe i vei og tenke på ting og tang og fundere på livets mysterier. :p

Endret av Sir-Andy
Skrevet

Åh.. Det der er livet. Nå ble jeg faktisk misunnelig. Men, jeg får vel gå og lage meg et stort måltid, har ikke spist siden middag.. Er sykt hvordan sultfølelsen forsvinner når jeg sitter her foran skjermen.

Skrevet

Sikta du til meg eller sitronsaft? Er hvertfall jeg som lager den ja.. Spiser ikke alltid like god mat da. Men føler ikke for å poste bilde av fiskepuddingen, gryteretten eller speilegga hvis du skjønner laugh.gif Men kunne ønske muttern var litt mer into "muskel-mat" så jeg slapp å lage det selv. :whistle:

Skrevet (endret)

Takk for det!

Synes det er ålreit at maten ser litt bra ut. Det styrker opplevelsen. Man spiser med øyene også vettu ;)

Er egentlig ikke noe avanserte greier. Litt brokkoli i bunn med skiver av paprika over og halve små tomater rundt, og kyllingen på siden. + litt sol så hjelper det veldig :cool:

Endret av Sir-Andy
Skrevet

Du kan vel forandre navnet til matlogg, hehe :)

Ser ut som du tar det seriøst, viktig med litt kardio innimellom så kjenner en seg mykje bedre ut! ;)

Skrevet

Hahahaha, fantastisk :D Ler faktisk høy her jeg sitter. Oi oi oi så gøy. Er veldig smigret Andy. Til og med fått med oasen av salat i midten, utrolig. Håper det smaker ^^,

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...