Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det PatSharpX sier.

 

Også har jeg også alltid hatt den meningen av at folk som går i dameklær er bøger uansett hvor mye de har drukket. Ikke rart jeg skreik bøger en del ganger til dansker i fjor da jeg var "full". :p

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Enig i det PatSharpX sier.

 

Også har jeg også alltid hatt den meningen av at folk som går i dameklær er bøger uansett hvor mye de har drukket. Ikke rart jeg skreik bøger en del ganger til dansker i fjor da jeg var "full". :p

Ser ikke helt hvor kilg og kjole og hvitt er gay, men det er meg da...

Lenke til kommentar

Siden jeg var skikkelig dust i år har jeg selvsagt ikke fått kjøpt billett. Er det noen som har forslag til andre steder enn Finn hvor jeg kan få klørne i et festivalpass? Danske rubrikksider f.eks.? Har vært overraskende få på Finn så langt egentlig. Flybillettene kjøpte jeg i januar, så jeg regner vel egentlig med å reise nedover uansett om jeg får tak i før eller ikke.

Lenke til kommentar

Kjole og hvitt er langt fra "gay", tror han sikter til kilt, men det er forsåvidt langt fra "gay" det også.

Jeg har kjole og hvitt jeg også, men bruker det bare når det er det som er "dresscoden" ser ikke poenget med å bruke det på en musikkfestival. Kun for å få oppmerksomhet?

Jeg syns også det er helt idiotisk at folk bruker kilt uten at de er skotter evt har skotsk avstamning. Og det er jo også ett plagg som skal brukes bare i visse sammenhenger.

 

Jeg hadde blir sint om en drita tulling hadde gått rundt i nasjonaldrakten til landet mitt på en musikk festival bare fordi det er "kult"...

Lenke til kommentar

Kun for å få oppmerksomhet?

 

 

Det regner jeg med. Jeg synes det er fullstendig greit at folk vil kle seg idiotisk på Roskilde. Blir jo bare mer å se på! (Dessuten foretrekker jeg de som kler seg teit fremfor han i fjor som sto midt i en gruppe folk og pulte en puledokke. For å trekke fram ett eksempel.)

 

Når det gjelder kilt er jeg forsåvidt enig.

Lenke til kommentar

Ikke kilt, bare kjole. Å nå tenker jeg jente-kjole. Har aldri sett en gutte-kjole :ohmy:

 

Haha, yes! Flere enn meg som så han med gummidokka. Nå skal jeg vise det innlegget, var flere venner som mente jeg lyvde om det. :!:

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Har faen meg greid å ikke kjøpe festivalpass jeg også, latterlig teit av meg !

Om noen har noen de selger, PM mee.. Ellers har jeg hørt at man kan kjøpe 4 dagspassa og veksle det til festivalbånd på stedet.. Ender nok opp med det i så fall, 4000 spenn - fuck it, skal på Råååååååskilde 2010 !

Lenke til kommentar

2005kjolevhitt3092.jpg

 

Det er altså dette som er kjole og hvitt. Ingen kjole i den forstand, med andre ord.

 

Hehe, vi var vel tre personer som så han med puledokka, så jeg kan få tak i flere vitneutsagn hvis det trengs;)

 

En kompis kunne forresten også rapportere om en som sto og støtta seg på gjerdet (legg merke til det, folkens: han sto maks en meter unna gjerdet!) og runka! DET er faen meg spesielt. Å være kåt nok til å holde ut urinstanken (og ikke minst urinmyra) for å få tatt seg en runk! Forstyrrende. Dette var riktignok i 2008 tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...