Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De i nabocampen vår var der for 14året, de hadde campet samme sted alle årene.

Hyggelige folk, men skjønner ikke helt hvordan de klarte å være fulle 24/7.

 

Samme tenkte jeg i fjor, for da var jeg mye fyllesjuk og greide ikke å starte om igjen dagen derpå.

 

I år, derimot, har jeg vært i knallform hele tida, og var full 24/7 helt fra båten av. Røyka fire av kveldene, men da i forbindelse med alkohol. Så nå skjønner jeg plutselig at det er mulig, og til og med for de som ikke røyker eller noe :)

 

Jeg hadde en helt fantastisk festival! Gorillaz var amazing, Prince var herlig (men ble litt ødelagt for min del av en bekjent som oppførte seg fullstendig idiotisk under hele konserten), Kings of Convenience var elsk, Prodigy var utrolig, og blablabla. Var så mye bra!

 

Noen av dere som så meg? Eller var innom Ducktapes-campen?

Lenke til kommentar

De i nabocampen vår var der for 14året, de hadde campet samme sted alle årene.

Hyggelige folk, men skjønner ikke helt hvordan de klarte å være fulle 24/7.

 

Samme tenkte jeg i fjor, for da var jeg mye fyllesjuk og greide ikke å starte om igjen dagen derpå.

 

I år, derimot, har jeg vært i knallform hele tida, og var full 24/7 helt fra båten av. Røyka fire av kveldene, men da i forbindelse med alkohol. Så nå skjønner jeg plutselig at det er mulig, og til og med for de som ikke røyker eller noe :)

 

 

Helt greit at folk liker å løpe rundt beruset 24/7 på festivalen. En annen ting er når folk som tilsynelatende virker å være skikkelig hyggelige knapt tør å hilse når de er edru. Blir for dumt ...

 

Lenke til kommentar

 

Helt greit at folk liker å løpe rundt beruset 24/7 på festivalen. En annen ting er når folk som tilsynelatende virker å være skikkelig hyggelige knapt tør å hilse når de er edru. Blir for dumt ...

 

Det kan jeg være enig i, men jeg har foreløpig ikke opplevd det, så for meg har det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar

Noen av dere som så meg? Eller var innom Ducktapes-campen?

Ikke umulig, men kan ikke si jeg husker helt hvordan du ser ut da.

Du skulle jo også vise meg ett eller annet plagg også, var det ikke så? :p

 

Jo, det stemmer, det. Men jeg aner jo ikke hvordan du ser ut eller hvilken camp du hører til, så det ble visst vanskelig.

 

 

Om de hadde Ducktales-flagg, så trur eg de hadde minst ein representant på staden uansett kvar eg var. Synest det flagget var overalt.

post-172100-1278749352,2073_thumb.jpg

 

Flagget var nok stort sett på en eller annen konsert hele tiden, ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...