Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å jesus, jeg drar til båten om 2timer. Blir den fylla ombord i danskebåten for å lade opp til Roskilde på lørdag. Selger dem vann og sånt ved inngangen før festivalen åpens? Tenker at vi må kjøpe litt drikke å ha med til køen hvis porten ikke blir dratt ned.

Lenke til kommentar

Å jesus, jeg drar til båten om 2timer. Blir den fylla ombord i danskebåten for å lade opp til Roskilde på lørdag. Selger dem vann og sånt ved inngangen før festivalen åpens? Tenker at vi må kjøpe litt drikke å ha med til køen hvis porten ikke blir dratt ned.

 

De gjorde jo det i fjor, på sånne små disker. Mener i alle fall å huske det. Men jeg tror jeg skal handle litt i Roskilde før vi drar til campingen.

 

Nå er vi vel på båten begge to:D

Lenke til kommentar

Prince var lett årets beste konsert. En av de beste konsertene jeg noen gang har sett på roskilde.. Gorillaz, Hypnotic Brass Ensemble, Analog African Soundsytem (og det bandet som fulgte etter på cosmopol, husker ikke navnet) og LCD Soundsystem var de konsertene som var hakk i hel. Muse er nok den konserten som ga det beste minnet på grunn av at hele campen var der sammen og sang av full hals..

Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles ørska etter drikkinga i natt på båten...

 

Topp 5 konserter:

1. Kings of Convenience: Alltid elsket disse gutta, og de sang utrolig bra live. Også i tillegg er jo Erlend Øye en Roskilde-traver. Fortalte at første gang han var der var i 1993. Også perfekt start på dagen, spesielt siden jeg hadde drukket så innforjævelig på fredagen etter Them Crooked Vultures.

 

2. Them Crooked Vultures: Bare rett og slett herlig live på Roskilde. Jeg har alltid hatt et inntrykk av at de ikke kom til å spille så bra live. DE SPILTE KJEMPEBRA LIVE. FRESH POT! Det er så bra og se disse mennskene sammen. Fordi de har vært veldig viktige i hvert sitt tiår. John Paul Jones med Led Zepplin på 70-tallet. Dave Grohl med Nirvana og Foo Fighters på 90-tallet. Og Josh Homme med Queens of The Stone Age det siste tiåret.

 

3. Prince: Bare spesiell fyr, garantert en av de beste store bookingene til Roskilde. Kommer til å huske konserten godt. Perfekt artist til å avslutte festen!

 

4. Gorillaz: Jeg var foran, rett og slett en spesiell konsert. Gjesteartistene, spesielt Bobby Wolmack på siste låta han var med på som et kjempegodt eksempel. En stor stemme. I tillegg har jo Gorillaz er god katalog de virkelig viste. Videoene gjorde konserten veldig spesiell, og de leverte et variernde(musikalskt) show.

 

5. Alice In Chains: Nå synes jeg mange av de nye låtene til Alice In Chains er gørrkjedelig. Men alikevel er kjempebra konsert.

 

The Prodigy var en fest! Perfekt lørdags-avsluttning på oransje scena.

 

Ellers var Beat Torrent(klokka 3 på natta!), John Olav Nilsen, Casiokids og Vampire Weekend gode konserter, men ikke på topp. Muse synes jeg sugde litt.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...